Sunday, August 31, 2014

APA KATA QARDAWI KEPADA ANWAR

Antara ulama yg menjadi sahabat baik serta mendukung perjuangan DSAI adalah Sheikh Yussof Al-Qaradwi. Setiap kali Qaradawi berkunjung ke Malaysia pasti Qaradawi akan bermalam di rumah Dsai di bukit segambut KL.

Dalam isu Dr. Wan Azizah menjadi MB ini, telah dirujuk lantas Qaradawi meletakkan hukumnya adalah HARUS jika Dr. Wan Azizah dilantik menjadi MB Selangor kerana atas Kapasitinya sebagai golongan yang berilmu, juga kerana selain dari Ibu org yg paling dipercayai oleh seorang lelaki dalam hidupnya adalah isteri...

Hukumnya akan jatuh Haram jika dibelakang Dr. Wan Azizah adalah lelaki Bukan Muhrim dan ianya menjadi HARUS kerana di belakang Dr. Azizah Wan adalah suaminya sendiri yg akan membimbing beliau sepanjang masa sebagai MB Selangor..

Note :

ADMIN nak tanya apakah hukumnya MUSLIMAH PAS menjadi Exco, Addun dan Ahli Parlimen?
Jika Dr. Wan Azizah menjadi MB Selangor yg akan membantu serta berada di belakang adalah suaminya Dato` Seri Anwar Ibrahim.

Yang membantu serta berada di belakang Nurul Izzah juga Muhrimnya Datok Seri Anwar Ibrahim..
PERSOALANNYA ::

Siapa pula yg membantu serta berada di belakang EXCO, ADUN dan Ahli Parliment dari kalangan Muslimah PAS sepanjang masa?

Sila senaraikan nama ke semua Exco, Adun dan Ahli Parlimen dari Muslimah PAS yang dibantu oleh suami atau Muhrim masing-masing sepanjang masa..

Apa lagi Hujah serta alasan kamu wahai Haji UG...??

Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO
Post a Comment

Blog Archive

My Blog List

Followers