Monday, February 8, 2016

ZAMIHAN DIKECAM WARGA MAYA SEBAGAI PENAKUT





Ramai warga maya menganggap bahawa Zamihan sebagai seorang yang penakut untuk berdebat secara terbuka. Ustaz Asri yang pernah memberikan saranan agar debat bersama Zamihan ini dibuat secara langsung, namun hari ini beliau memberikan alasan agar dinasihatkan oleh Shahidan Kasim supaya dibuat secara tertutup...lihat komen warga maya mengutuk beliau.




Asri setuju 7 tarikh alternatif debat Zamihan sebelum tutup kes


Romzi Bin Yusoff Zie ·
Sembang je dogol zahamizan ni
Like · Reply · 1 · 1 hr
Kita Minda ·
Cuba nasihat igp supaya amanah dgn kuasa yg ada padanya.
Like · Reply · 1 · 1 hr
Malamwira Malamwira ·
Ulamak yg baik ikutan nabi2..ulamak yg buruk berperangai seperti va......
Like · Reply · 1 hr
Romzi Bin Yusoff Zie ·
Senang2 je kata org kafir lah..wahabilah
Ni ke di namakan ust..
Temberang je lebih..tolol
Uda Ngalah ·
Kalau nak buat tertutup...baik tak payah debat lah..
Bukan nama debat
Itu perbincangan atau meeting..beserta kopi o secawan seorang beserta karipap bocor nampak inti..
So kalau nak tertutup juga tak perlu lah canang gembar gembur sana sini..
Tak payah beritahu media lah...buat diam2..
Like · Reply · 6 · 1 hr
Bala Singan
Very truth
Like · Reply · 1 hr
Yazid Surip
nak cakap telor kecut malu pulak.. kahkahkah
Like · Reply · 21 mins
Alif Ain ·
bertelagah di medan terbuka.. nak diselesaikan di medan tertutup....
yang keliru rakyat umum...
Like · Reply · 4 · 1 hr
Radzwil Ranjit ·
memanggil org 'ANJING' tak menimbulkan perbalahan, tapi berdebat menimbulkan perbalahan... Ustaz... Ustaz... Bertaubat la....
Like · Reply · 1 · 54 mins
Johnny Tung
lebih baik kita debat macam mana nak selamatkan ekonomi dan memajukan Negara, Semua Agama ajar umatnya buat baik, jangan fitnah, jangan curi, Jangan tipu, Simple je, Kalau tu pun tak boleh buat...... tak payahlah.............
Like · Reply · 1 · 54 mins
Mujaheed Abdullah ·
Militant IS? yang umum tahu dia lah yg merupakan militant IS, perangai pon burok nak ajar orang lain. Jadi ketua ISIS atau perkasa dan Isma boleh lah si Zahamizan
Like · Reply · 1 · 54 mins
Azemi Shaari ·
Works at Self-Employed
celaru macam ni, pi lah sembang ka dailog ka jgn duk keriau jerit sana sini.
Like · Reply · 54 mins
Safian Tan Sulaiman ·
cabar mencabar secara terbuka.bila debat tertutup pula ngapa? umat msia ada sikit bersatu banyak terabor oleh hujah2222........siapa agaknya?
Like · Reply · 1 · 52 mins
Tembaring Tom ·
Kalau buat tertutup, dimana kebenarannya. Ust baru ni bercakap diruang bicara berkata orang macam kami tidak fikir secara baik jadi buat terbuka supaya kami dapat ilmu. Ini bukan cari kalah menang macam ust minta, ini cari kebenaran seperti dr maza minta. Ust pernah berkata tanpa syarat dimana saja bila bila masa hatta di utara ust pi. Sekarang alasan kuliah untuk banduan macam alasan tak logik langsung. Macam KDN tak ada ust lain yg boleh ganti. Ust dari PDRM tak boleh kah? Atau hanya Ust seorang saja yang layak. Cuma kami hanya nak pencerahan. Setahu saya, haram hukumnya jika sembunyikan ilmu Allah terutama dari ust atau dari siapa saja yang tahu.
Like · Reply · 2 · 52 mins
Leslie Chan ·
Kah kah kah debat tertutup ni samalah garu peliaq syok sendiri kah kah kah
Like · Reply · 1 · 49 mins
Syed Amran Tuan Long ·
Zamihan ni kaki kelentong.....jangan percaya kpd ust jenis ni....ckp bukan main kagi
Like · Reply · 1 · 48 mins


Post a Comment

Blog Archive

My Blog List

Followers