SERONOK NYA JADI LEBAI BELUKANG, NAJIB PUNYA TAHI YG JADI SASARAN IALAH DAP. SENANG KAN CARA LEBAI BELUKANG BERPOLITIK.




Dari FB Wall Ipohmali...

Sejak minggu lepas, Pembangkang dok sebar surat kelulusan tanpa tender yang diluluskan Kementerian Kewangan atas nasihat persetujuan Perdana Menteri..

Maka Pemimpin dan walaun PAS pakat perli lah Lim Guan Eng.. Kononnya beri projek seara rundingan terus tanpa tender.. yang peliknya Najib pun share sama... Masa Najib Share tu aku baca surat tu dah rasa ada yang tak kena.. Hari ini di dedahkan Projek Persekutuan tu dah dimulakan tahun 2016..

Jelas Surat itu menyatakan kelulusan Projek bulan April 2018.. Masa tu Najib adalah Perdana Menteri dan Menteri Kewangan.. memang Najib ni muka tembok, Semua Masalah Negara yang dia buat dari kes 1MDB, ECRL,SSER, MRT yang dia buat taik.. Buat Jahat, Tapi tanpa rasa bersalah dia salahkan Kerajaan PH..

Itulah kelebihan Najib.. Orang jahat yang tak pernah rasa bersalah..Sebelum ni  dengan yakin dia kata  dia ada bukti duit RM 2.6 Billion itu Derma dari Arab Saudi, lepas kantoi keterangan Saksi di Mahkamah.. Dia kata, Pendakwa kena bukti kan yang Najib terlibat dan tahu dia ditipu.. Pulak dah..

Yang pelik lagi, najib beberapa kali kantoi Menipu.. hat taraf Ulama, Orang Agama boleh Percaya kepada Najib dari Tun Mahathir..Punya lah teruk dendam kesumat depa.. Sampai Kebenaran pun tak boleh nampak.. Najib mulia bagi depa.. seperti bayi baru lahir..

Jangan kata kes melibatkan PDM Builders kat Kelantan tu, Dari Projek ECRL, Projek MRT, Projek yang diteruskan Kerajaan PH, semuanya diteruskan Syarikat yang sama setelah Kerajaan buat penilaian semula, dan sebahagian projek sudahpun Kerajaan buat Pembayaran awal dan mengikat Perjanjian.. semua tu rundingan terus.. Tugas Menteri Kewangan dan Kerajaan hanya merundingkan Harga terbaik untuk Rakyat.. Bukan harga Rasuah zaman Najib..

Tapi itulah PAS dan UMNO.. Depa kalau dalam hidup ni..tak zikir, Selawat nama DAP tak Sah.. Semua benda nak salahkan DAP.. Sampaikan Tok Guru depa pergi Sarawak.. meracau salahkan DAP.. Depa Kata Sarawak Miskin sebab DAP.. Nasiblah dia tak kata Kelantan dan Terengganu Miskin pun sebab DAP.. Tak ker giler puak ni.. :)

Ipohmali


No comments: