Thursday, August 7, 2014

TANTAWI DI TIBAI DALAM FB BELIAU-KALUT NEGERI ORANG, PARLIMEN TERBIAR..

Saya baru sahaja menerima dan membaca copy penjelasan YAB Lim Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang berkait isu yang saya bangkitkan. Insyaallah esok saya respon. Hari ini agak padat jadual disamping sibuk membuat persiapan kenduri kesyukuran serta jamuan Aidil Fitri yang akan berlangsung sabtu ini. Kepada rakan - rakan dan wartawan yang menghubungi saya, tunggu esok deh

Saya ambil kesempatan di sini sekali lagi dengan segala kerendahan diri mengundang semua rakan - rakan termasuk YAB Lim Guan Eng ke Majlis Kesyukuran dan Jamuan Aidil Fitri di kediaman kami Taman Pelindung Perdana Beserah Kuantan pada 9 Ogos 2014 (sabtu) ini.

Nasrudin bin Hassan
  • Lamanreformasi Laman Rakyat Lamanreformasi

  • Aliff Ashraff Jgn lebih 24 jam. Jgn lupa. Kalau lebih 24jam juga kami dah bersedia nak minta derma.
  • Firdaus Ahmad Entah sapa la yg bagi info pasai Penang kt ostad Din ni. Din ayam ka? Dlm usrah diajar tabayyun (siasat) ka fitnah? Tapi tak apa. Ostad2 dlm Pas buat apa pun tak apa. Pasti akan ada ahli/penyokong yg akan memaksumkan apa saja benda yg ostad Pas buat.

    Kt 'about' atas tu bukan main. "hidup biar bermaruah". Haha
  • Ahmad Wiraputra Senang citer, jika ustaz benar, tunjukkan fakta. Xperlu takut dgn saman jika ada fakta.tp klo xde atau dgr blogger ckp, habislah. Sy pengundi temerloh, dan sy akui amat sukar nk mngundi sbb datuk saifuddin dulu pn amat bagus dan rasional.jd jgn hampkn harapan kmi.
  • Bamkorso Korso Ko nasarudin betul2 tak menghormati cakap tok guru dan cakap2 pemimpin tertinggi PAS. Kan tok guru dan pimoinankata jangan ungkit2 soal mb selangor. Kenapa ko tak taat patuh kpd pemimpin. Kenapa ko sibuk2 sangat nih? Dgn sebab ko ahli2 PR dah bertelagah sesama sendiri terutama ahli pas dgn dap...ko tak tengok ke di blog2 mereka? Ko ingat ko dah hebat sangat ke din? Ada ke tok guru hj hadi yg suruh ko celupar sangat macam tu? Atau tok guru nik aziz yg suruh ko? Kami ahli2 pas merasa sangat menyampah dan kesal mendapat yb macam ko yg tak boleh berfikir lebih pnjang dan jauh. Sebaiknya ko mintak maaf kpd LGE tapi klu ko keras kepala baik juga jangan mintak maaf. Biar ko rasa tindakan mahkamah dan tahu langit tinggi rendah dan nanti
    insaf ko insaf dan tak kan celupar mulut lagi. Dulu masa sibuk2 UG pun ko lah yg celupar mulut sana sini..ginilah ko..nasarudin...klu ko nak sangat jadi menteri..ko masuklah umno, bagi umno kecil tapak tangan niru ditadahkan. Lagi satu...ko klu nak keluar pas..keluar cepat2 jangan jadi duri dalam dangin.
  • Yusuf Ahmad Klu mabuk jgn wat kenyataan ye YB..nanti org pgl nasarudin TANTODI
  • Singge Ike Pemimpin lain byk tutup mulut isu MB.. Follow apa yg di arahkan pusat. Tp ustaz terlebih emosi & nampak nak jd jaguh.. Now, yg belah sana ckp ustaz fitnah.. Erm.. Jika benar tuduhan ustaz x berasas, maka jatuh lah kredibiliti kamu sbg ustaz..
    • Ridzwan Rashid Lu apa tahu bro.. Ostak Din ni target nk jadi menteri.. Kena la proAktive skit.. Ekeke kesian Din Al-Ketumi Al-Tontodi
    • Singge Ike Lantang itu bagus tp biar ada tertib.. Hidup dlm jemaah, kena pandai la kawal kelantangan tu.. Musuh dah hampir tewas, tapi ustaz bt kita bakal berterusan tewas.. Org lain duk bersungguh menangkan PR, yg jns macam ni nak hancurkan usaha org bawah.. Kdg2 aku sokong kamu ustaz tp kdg2 aku menyampah dgn kau..
Post a Comment

Blog Archive

My Blog List

Followers