NAK MAKLUM ATAU NAK BAGI TAHU


 zus din

KADANG-KADANG SAYA CONFUSED, DUA EKOQ NI CUBA NAK BAGITAHU ATAU TEGUR DSAI KE ATAU PT95 KE ATAU DIRI MEREKA SENDIRI? Cakap terus terang lah weyy....kasi mudah faham dan move forward.

😄
***************************************
“Undian belanjawan pada Selasa mengajar kita untuk tidak membazirkan tenaga mengejar bayang-bayang lebih daripada 111 Ahli Parlimen dengan berdasarkan hanya 92 Ahli Parlimen PH. Andai kata berdasarkan 108 Ahli Parlimen, PH Plus betapa kuat laginya?”
Jumlah itu nampaknya termasuk Ahli Parlimen Warisan dan Pejuang, yang masing-masing diketuai bekas ketua menteri Sabah, Shafie Apdal dan bekas perdana menteri, Dr Mahathir Mohamad.
Dua pemimpin itu kini tidak sependapat dengan Anwar.
“Sekarang mesti ada anjakan politik baru untuk fokus kepada membangunkan pakatan pembangkang lebih bersatu yang dapat bertanding sebagai satu pasukan dalam pilihan raya akan datang.
“Pemimpin PH mesti mengetepikan bebanan lampau supaya PH dapat berkembang menjadi PH Plus dengan kekuatan hebat 108 Ahli Parlimen. Dengan 108 Ahli Parlimen PH Plus sebagai pakatan mantap, apa-apa saja kemungkinan boleh berlaku kelak.”
Baca seterusnya :
PH hanya diperalatkan, pembangkang perlu anjakan, kata Guan Eng, Mat Sabu
FREEMALAYSIATODAY.COM
PH hanya diperalatkan, pembangkang perlu anjakan, kata Guan Eng, Mat Sabu
Mereka berkata, PH tidak patut membuan

No comments: