DORAEMON PUN BOLEH !!!

 

DORAEMON PUN BOLEH !!!

Tamrin Tun Ghafar

Sabtu 

( 1 - 21 )

1. Sama ada tahu tapi buat - buat tak tahu atau sengaja buat pekak dan bisu kerana masih mengamalkan sikap tidak peduli perasaan dan kebencian majoriti rakyat terhadap beliau asalkan beliau dapat kekalkan jawatan yang disandang.

2. Apakah ini semua BALASAN ALLAH SWT di dunia lagi terhadap beliau dan beberapa orang perancang yang SANGGUP MENGKHIANATI penggundi dan terhadap orang yang pernah MEMBERI MAKAN kepada mereka.

3. Firman ALLAH SWT dalam Surah Al - Anfal di mula surat 179 Ayat 21 , 22 dan 23

Ayat 21 :

'Dan Janganlah Kamu Menjadi Seperti Orang - Orang Munafik Yang Berkata :

"Kami Dengar, "

Padahal Mereka Tidak Mendengar ( Kerana Hati Mereka Mengingkarinya )'

Ayat 22 :

'Sesungguhnya Sejahat - jahat Makhluk Yang Melata Dalam Pandangan Allah Ia Lah Mereka Yang Tuli Dan Bisu ( Tidak Mendengar Dan Memahami Kebenaran ) Ia Itu Orang - Orang Yang Tidak Memahami'

Ayat 23 :

'Dan Sekiranya ALLAH Mengetahui Ada Kebaikan Pada Mereka , Teñtu Dia Jadikan Mereka Dapat Mendengar , Nescaya Mereka Dapat Mendengar , Nescaya Mereka Berpaling , Sedang Mereka Memalingkan Diri

ANDIAN dalam ayat ini bukan bererti ALLAH SWT Tidak Tahu , Tetapi ALLAH Maha Tahu Bahawa Pada Mereka TIDAK ADA KEBAIKAN.

4. Oleh kerana bencinya majoriti rakyat kepada beliau , sehingga ada yang berkata jika orang macam 'Mat Sejuk' ini boleh jadi Perdana Menteri , maka sesiapa pun layak.

5. Jika tidak ada isu wanita jadi pemimpin negara Islam seperti di Pakistan dulu dan kini di Bangladesh, sudah ada cakap - cakap Rina Harun , Menteri Doraemon atau Riduan Yusof, Menteri Kereta Terbang pun boleh dan MUNGKIN lebih baik dari Muhyiddin.

6. Itulah tahap kebencian dan tidak berkeyakinan majoriti rakyat sejak kebelakangan ini terhadap KERAJAAN PINTU BELAKANG atau ayat bodoh Hadi , KERAJAAN TEBUK ATAP terhadap pimpinan Muhyiddin.

7. Oleh kerana terlalu ghairah dan tergila - gila nak jadi Perdana Menteri beliau SANGGUP melakukan apa sahaja termasuk MENJILAT LUDAH NYA DAN MELUTUT seperti seorang HAMBA - itulah manusia bernama Muhyiddin Yassin.

8. Lihat sahajalah apa yang baru berlaku di Perak ; beliau BERSETUJU Timbalan Presiden BERSATU, Peja, diturunkan sebagai Menteri Besar dan digantikan dengan Shaarani dari UMNO.

9. 'TANPA ANGIN BERTIUP', tiba - tiba Menteri Besar Johor, Dr. Saharuddin Jamal dari Parti BERSATU diarah turun takhta dan digantikan dengan Menteri Besar baru dari UMNO ; ini bagi membuktikan kepada UMNO dan PAS bahawa beliau boleh dipercayai walaupun tempoh perkhidmatan Menteri Besar tersebut HANYA 10 bulan sahaja, dari 14hb April 2019 ke 28hb Februari 2020.

10. Kerajaan Negeri Melaka pimpinan Adly Zaahari dari AMANAH juga ditumbangkan dan diganti dengan Wakil Rakyat UMNO.

11. Di Kedah, Mukhriz Tun Mahathir yang asalnya dari Parti BERSATU digantikan dengan Sanusi Md. Nor dari PAS.

12. Dikhabarkan usaha sedang dilakukan bagi menurunkan Amirudin Shari dari PKR sebagai Menteri Besar Selangor.

13. Sejak PENGKHIANATAN dilakukan pada bulan Februari sehingga kini , Muhyiddin TAK UBAH SEPERTI ROBOT yang bergerak mengikut REMOTE CONTROL asalkan beliau boleh kekal dengan jawatan yang ada.

14. Muhyiddin 'IS A FAILURE, NO IDEAS AND NO STRENGHT ; ALL HE HAS IS TO PUT A BIG ACT' - Muhyiddin ' GAGAL SEBAGAI PEMIMPIN , TIDAK ADA FIKIRAN YANG BERNAS DAN TIDAK ADA KEKUATAN ; BELIAU HANYA PANDAI BERLAKON'

15. Kebanyakan tindakan beliau adalah hasil ciptaan 2 orang makhluk bernama Hamzah, Pengkhianat UMNO dan Azmin, Pengkhianat PKR.

16. Mereka bertiga ini pula terlibat dengan berbagai skandal tersendiri :

i. Muhyiddin dengan skandal seks bersama Nika Gee Siew Yee, isteri kepada Stanley Clement Augustin yang akhirnya TERPAKSA bercerai.

ii. Hamzah MEMFITNAH Anwar Ibrahim kononnya cuba menggoda isteri ke2 beliau.

iii. Azmin pula dikatakan telah mengadakan HUBUNGAN SEKS dengan seorang lelaki, Haziq Abdul Aziz di Hotel Four Points di Sandakan, Sabah.

17. Saya dengan ini mencabar mereka di atas mengambil tindakan Mahkamah jika apa yang ditulis ini suatu PEMBOHONGAN DAN FITNAH.

18. Muhyiddin perlu memberhentikan sikap hipokrit yang dipamerkan beliau kepada rakyat Malaysia selama ini.

19. Lepaskanlah jawatan SECARA TERHORMAT sebelum Saudara dicampak keluar , dan BERKEMUNGKINAN menghadapi berbagai tindakan undang - undang.

20. Sementara itu lantiklah bekas Menteri Besar Perak yang kebetulan juga Timbalan Presiden Parti BERSATU sekurang - kurangnya sebagai Menteri Kanan jika tidak sebagai Timbalan Perdana Menteri.

21. Sebagai ingatan , MUHYIDDIN JUGA BUKAN TUHAN yang perlu ditakuti !! ; diangkat sebagai Perdana Menteri ekoran RAMPASAN KUASA yang telah dirancang begitu lama , dalam lain perkataan beliau ialah juga seorang PENGKHIANAT..

Wassalam

Terima Kasih.

 

No comments: