PEMIMPIN PN BODOH JANGAN DIIKUT. KALAU IKUT SAMA JADI BODOH. KERAJAAN NAK BANTU DIA PERTIKAI.MEMANG PERTIKAIAN NATIONAL.



Nampak tak pemimpin PN ni jenis cerdik tak boleh ikut? Tapi bodoh pun jenis tak boleh diajar juga.

 

Kononnya nak kutuk PMX dan Kerajaan Perpaduan flip-flop kerana umum untuk teruskan subsidi telur dan ayam serta pemberian biasiswa JPA dalam bidang perubatan, pergigian dan farmasi tak lama selepas pembatalannya diumumkan.

 

Rupanya arahan pemberhentian subsidi ayam dan telur serta biasiswa JPA itu dibuat pada ketika PN memerintah dahulu. Akan tetapi DS Anwar tidak bersetuju dengannya. Maka sebab itu ia diteruskan. Baca di https://shorturl.at/rLW25.

 

Sebelum kedua perkara ini, subsidi elektrik pun DS Anwar teruskan setelah pentadbiran sebelum ini bercadang untuk hapuskan. Nyata DS Anwar lebih mengutamakan rakyat berbanding PM-PM sebelum ini. Jika tidak, lebih susah kita.

 

PN pun satu hal. Yang marah subsidi dan biasiswa diteruskan tu kenapa? Sakit hati kerajaan tolong rakyat? Biarlah flip-flop kalau ianya untuk kebaikan rakyat. Daripada berdegil tapi rakyat susah macam PN buat masa tutup parlimen. Sampai berbilion duit rakyat hilang. Guane boh?

 

 

Raja Gelap 

 

.

 


 

No comments: