MAKLUMAT AMBALAT- SEKADAR MASUK DALAM BLOG- SELEBIHNYA TANYA JKOM




 

𝗦𝗘𝗠𝗣𝗔𝗗𝗔𝗡 𝗠𝗔𝗥𝗜𝗧𝗜𝗠 𝗠𝗔𝗟𝗔𝗬𝗦𝗜𝗔-𝗜𝗡𝗗𝗢𝗡𝗘𝗦𝗜𝗔 : 𝗣𝗘𝗡𝗝𝗘𝗟𝗔𝗦𝗔𝗡 𝗥𝗔𝗦𝗠𝗜 𝗞𝗘𝗠𝗘𝗡𝗧𝗘𝗥𝗜𝗔𝗡 𝗟𝗨𝗔𝗥 𝗡𝗘𝗚𝗘𝗥𝗜

#Sebarkan #Biar_Rakyat_Faham

(Setiap dari kita perlu jadi Agen Perubahan, bantu Media Perpaduan sebarkan info)

BERIKUT adalah penjelasan RASMI dari Kementerian Luar Negeri, Malaysia yg terlibat 18 tahun dalam rundingan dengan pihak Indonesia. Ia dirundingkan dan dirujuk kpd pakar. "PAKAR" mana yg disebut oleh puak PNyakau? 𝗣𝗔𝗞𝗔𝗥 𝗞𝗘𝗟𝗘𝗡𝗧𝗢𝗡𝗚, 𝗣𝗔𝗞𝗔𝗥 𝗧𝗘𝗠𝗕𝗘𝗥𝗔𝗡𝗚??

Pada mukasurat 3 kenyataan Kementerian menyebut Triti Laut Sulawesi yg akhirnya ditandatangani oleh kedua-dua negara 𝗟𝗔𝗡𝗦𝗨𝗡𝗚 𝗧𝗜𝗗𝗔𝗞 𝗠𝗘𝗟𝗜𝗕𝗔𝗧𝗞𝗔𝗡 𝗕𝗟𝗢𝗞 𝗡𝗗𝟲 𝗱𝗮𝗻 𝗡𝗗𝟳 yg dianggap rezab petroleum Malaysia dan dianggap sebagai 𝗔𝗺𝗯𝗮𝗹𝗮𝘁 bagi Indonesia. Adalah tidak benar dan berniat jahat persepsi yg cuba dibina puak penyakau ke atas PMX.

Makhluk pemakan dedak yg mcm Bardak cuba menimbulkan Fitnah utk mengaitkan kununnya terdapat video yg membolehkan pihak Presiden Jokowi mengugut PMX utk menyerahkan kedaulatan Malaysia.

Fitnah itu disebarkan oleh puak PA$ dan PNyakau melalui TikTok, FB dan lain-lain SocMed. Mengaku parti dan pejaung Islam tapi perangai mcm SETAN lsg tak takut dosa.

Mari kita semua berdoa, 𝗦𝗘𝗠𝗢𝗚𝗔 𝗔𝗹𝗹𝗮𝗵 𝗹𝗶𝗻𝗱𝘂𝗻𝗴𝗶 𝗣𝗠𝗫 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗶 𝗯𝗮𝗹𝗮𝘀𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗯𝗮𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝗦𝗘𝗧𝗜𝗠𝗣𝗔𝗟 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗮𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗺𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝘆𝗴 𝗯𝗲𝗿𝘂𝘀𝗮𝗵𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝗣𝗠𝗫. Aamiin....

- Zus Din

21062023

 

No comments: