Dapatkan
isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami!Follow Kami
CIMB menghubungi kami dan memaklumkan
masalah ini berlaku akibat masalah pemprosesan.
Seorang pengguna Twitter, @pundetaguna
meluahkan rasa kecewanya selepas berdepan situasi kewangan yang tidak dijangka
apabila dipaksa membayar sejumlah RM28,490.23 kepada Bank CIMB.
Dia menerusi satu ciapan menjelaskan pada mulanya ada menerima
satu mesej yang memaklumkan akaun bank miliknya akan akan ditolak dengan
sejumlah wang besar bernilai RM28,500.90 bermula
2 Februari 2022.
Menyangkakan ia hanyalah satu mesej ‘tidak penting’ dia
bagaimanapun tergerak hati untuk menyemak akaunnya menerusi CIMB Clicks sebelum
mendapati dia mempunyai baki negatif sebanyak RM28,490.23.
Ini bermakna dia ketika ini sedang berhutang
dengan bank sebanyak itu.