LAKUKAN DENGAN BAIK. YANG SALAH PAFUT DIHUKUM KDRANA MEN ETUSKAN PROVOKASI AGAMA.







ZuwairiMohd Yusof


 Majoriti penyokong2,pengundi2 PH,yang tidak berparti dan yang atas pagar boleh memboikot mengundi calon2 BN sewaktu PRN SABAH,MELAKA dan JOHOR nanti ramai2.Kau tidak puas hati sama KK SUPER MART pasal kalimah ALLAH pada stoking tetapi kau bawa geng PEMUDA BN UMNO berdemo depan salah satu cawangan SPEEDMART 99 di KL.Apabila pemilik MYDIN tegur KPUM Dr Akmal Saleh kau cakap kalau MYDIN jual stoking kalimah ALLAH maka MYDIN pun kene boikot.Pemilik SPEEDMART 99 itu milik OKU CINA tempatan yg berjaya yg korang terlajak bodoh pi demo depan premis bisnes OKU dah kenapa?Akal dan otak kamu letak di mana?Tertinggal tepi jalanka?Dulu ade pergi sekolah ke tidak tak boleh beza antara 2 Mart itu?Buta huruf benak ubika kamu?


Macam mana sebenarnya mempertahankan kesucian Islam? Adakah demo, jerit2, tunjuk kita terpaling pahlawan itu yang Allah tuntut? Itu bukan pertahankan kesucian Islam tapi hina Islam & beri persepsi buruk kepada bukan muslim dengan perilaku bertentangan dari apa yang di bawa Islam😉 Apa pun justifikasi, pada aku @drakmalsaleh bukan 'pemimpin' yg boleh di contohi. 

Memekak pasal KK SUPER MART tapi bisu pasal MADEY & HADI langgar 3R!. Bisu jg pasal Janawibawa.Dia budak @HishammuddinH2O ,itu yg ramai tahu.Umum tahu Tun Hussein marah MADEY dulu tetapi H20 tetap sokong MADEY.



No comments: