LIM GUANG ENG BERI MASA 48 JAM UTK SAMAN

 


Norman Radzuan.


Dewan Himpunan Kafir Pendukung PAS…boleh pula

LIM GUANG ENG BERI MASA 48 JAM UTK SAMAN 


Wanita atau MP ini bergelar Dr… maksudnya bukan org yg bodoh tetapi terpelajar. Dr Siti Mastura mengaitkan Lim Guan Eng, Lim Kit Siang sebagai sepupu Cheng Peng. Malah mengaitkan Lee Kuan Yew dan Lim Kit Siang juga sepupu.


Dr ini sebenarnya tidak tahu nama sebenar Cheng Peng adalah Ong Boon Hua. Harap Ong Kin Swee mantan manager bola sepak Malaysia, Dr ini tidak kaitkan dgn sepupu komunis.


Saya nak tanya apa kena mengena sepupu dgn parti komunis ini? Adakah mahu kaitkan juga keturunan anak, cucu, sepupu dan anak buah Abdullah CD, Rashid Maidin, Shamsiah Fakeh, Kamarulzaman Teh, Suriani Abdullah, Wahi Anuar dan lain2 sebagai org jahat yg perlu ditakuti di dlm negara?


Sdgkan iman tidak boleh diwarisi inikan pula sikap manusia. Bijaklah utk berpolitik utk selamatkan negara.


Ini zaman teknologi di mana segala ceramah dirakamkan. Maka propa Dr ini utk menaikkan kebencian kpd PH… dikaitkan dgn ahli DAP ada kena mengena hubungan persaudaraan dgn komunis tujuan merancuni pemikiran ahli terbongkar.


Modus operandi pembangkang sgt mudah. 


1)Mainkan isu agama 

2) Mainkan isu bangsa

3) Mainkan isu komunis. 

4) Serang DAP dgn kata2 kafir, anti Islam, komunis


Benar sentimen ini sgt laku utk memperbodohkan bangsa Melayu. Pembangkang akn ulang berkali kali isu2 4 ini utk tanamkan mindset org Melayu bahwa parti lawan mereka ada empat ciri2 tersebut yg wajar ditakuti.


Org Melayu tidak peduli harta rakyat hilang berbillion. Mereka tidak tersentuh langsung minyak masak disorok di dlm gudang, mereka tak tersentuh wang rakyat tiris berbillion dicuri pemimpin Melayu sebab pemikiran mereka telah diracuni dgn perkauman.


Pembangkang yg ada bukan pembangkang sebagai check & balance tetapi mereka adalah pembangkang yg merosakkan pemikiran rakyat Malaysia.


Hingga parti dari Sarawak menegur pembangkang kerana memainkan isu kafir yg langsung tidak menguntungkan negara. 


Benar mereka yg bukan Islam itu kafir tetapi Pas lupa Dewan Himpunan Kafir Pendukung PAS (DHKPP) adalah kafir. 


Mengapa mereka boleh org lain tidak boleh bekerjasama dgn bangsa lain? PAS boleh lakukan apa sahaja… halal bagi kamu haram bagi kami.


Sebab itu saya katakan jika kita ingin berjaya perlu berkawan dgn mereka yg telah berjaya. Jika ingin berfikiran intelektual duduk dgn mereka berfikiran intelektual… jika tidak walaupun berpelajaran tetapi berfikiran rasis.


Rasulullah sendiri pernah bersabda, “Kalau mahu kenal seseorang itu maka kenallah kawan kawannya.”



No comments: