𝗠𝗘𝗡𝗧𝗘𝗥𝗜 𝗔𝗚𝗔𝗠𝗔 𝗦𝗔𝗛𝗞𝗔𝗡 𝗔𝗗𝗨𝗔𝗡 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗗𝗜𝗕𝗨𝗔𝗧 𝗞𝗘 𝗔𝗧𝗔𝗦 𝗝𝗘𝗡𝗔𝗬𝗔𝗛 𝗤𝗔𝗭𝗔𝗙




SEBELUM ini saya dah Tabayyun dgn Menteri Agama dan tulis mesej ini di group Whatsapp. Skrg Menteri Agama sendiri buat kenyataan.


Tolg sebarkan mesej di bawah ini agar ramai tolg buat laporan ke atas 𝘄𝗮𝗹𝗮𝗿𝗴𝗼𝗻, 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗻 & 𝘂𝗻𝘁𝗶𝘁 𝗕𝗔𝗡𝗚𝗦𝗔𝗧, 𝗪𝗔𝗥𝗚𝗔𝗡𝗘𝗚𝗔𝗥𝗔 𝗧𝗔𝗞 𝗕𝗘𝗥𝗚𝗨𝗡𝗔 𝘆𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗽𝗲𝘀𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘀𝘂𝗸𝗮𝗿𝗶𝗮 𝘀𝘂𝗸𝗮𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗺𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗽𝗮𝗸 𝗱𝗲𝗽𝗮 𝗱𝗼𝗸 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗷𝗲𝗻𝗮𝘆𝗮𝗵 𝗤𝗔𝗭𝗔𝗙 dgn sebar fitnah liwat terhadap PMX.


Laporkan shj kpd pihak berkuasa agama jika anda mampu buat. Silakan. Setakat tolg tular, lebih baik elakkan sbb kita nak kurgkan publisiti bg mereka. 


Wallahualam.


Zus Din 

01102023

*********

Mesej saya di whatsapp group sebelum ni 👇👇


𝗣𝗘𝗥𝗛𝗔𝗧𝗜𝗔𝗡 - 𝗧𝗘𝗡𝗧𝗔𝗡𝗚 𝗤𝗔𝗭𝗔𝗙 :


*Selepas Tabayyun dgn Menteri Agama, saya dimaklum dan difahamkan bila ada aduan atau laporan kpd pihak berkuasa Agama negeri masing2 tentang apa2 kesalahan termasuk Qazaf, pihak berkenaan MESTI buat siasatan*.


*Skrg kita tahu, jika jenayah QAZAF dilakukan oleh walaun & untit BANGSAT di SocMed, meskipun secara berkias, kurg jelas, ia dianggap "KINAYAH" dan perlukan siasatan. Kita boleh laporkan jenayah QAZAF walaun & untit kpd pihak berkuasa Agama biar puak ni terpaksa hadap Mahkamah Syariah. Berat hukumannya. Melapor perkara ini kpd SKMM tiada tindakan pun, so ANDA boleh cuba lapor ke pihak Berkuasa Agama pula.*


Wallahualam.


- Zus Din 

25092023



No comments: