SULTAN DAN ISTANA PUN DISERET UNTUK KEPENTINGAN PARTI.

 



Tunggang agama ✅

Tunggang kaum ✅

Tunggang istana ✔️


PAS yang tak serik-serik. Senang cerita, PAS ni tak faham ketinggian kedudukan Raja-Raja Melayu di dalam Malaysia khususnya masyarakat Melayu Islam sehingga Sultan pun dijadikan bahan untuk berkempen.


PAS sebar video tahun 2013 (sungguh PAS tak reti move on) kononnya Sultan Nazrin memuji PAS. Tapi mengikut Orang Kaya Bendahara Seri Maharaja, Sultan Nazrin sebenarnya memberi ulasan yang seimbang antara PAS dan UMNO.


Malah lebih penting, dalam ucapan tersebut Sultan Nazrin mengingatkan kesemua parti politik dalam keghairahan meraih sokongan dan kuasa, jangan sampai pecah belahkan perpaduan bangsa dan memusnahkan negara.


Tapi PAS spin konon macam Sultan sokong PAS je. PAS tak sedar yang mereka olok-olokkan itu adalah titah dari seorang Sultan? PAS ingat sultan sama level dengan presiden parti yang boleh dikarutkan? Baca di https://rb.gy/5itlf.


Tampak PAS tak menghormati Institusi Di Raja. Apa yang rakyat terutama orang Melayu boleh harapkan kepada parti yang melanggar prinsip Rukun Negara begini? Kalau Sultan pun tak dihormati, selamatkah Melayu dengan mereka? Guane boh?


 

Raja Gelap 


.


No comments: