KABUR ATAU DIKABURKAN?



Kabur. Tidak memeranjatkan langsung dan telah dijangka.  Ertinya,  pengakuan Haziq sebelum ini juga kabur.  Video semburit kabur.  CCTV hotel pun kabur.  Buku rekod keluar masuk hotel pun kabur.  Siapa yang kata kabur sebenarnya?  Pakar dari Universiti ke atau Peguam Negara atau mamak bendahara? Kita tahu, semua tu akan jadi terang benderang kalau dlm video itu adalah Anwar.  Video hitam putih pun mereka tetap nampak itu adalah  Anwar.  

Katanya fail tidak ditutup.  Kalau ada bukti baru, kes ini boleh dibuka semula.  Mudah untuk dibaca.  Fail akan disimpan rapi, kalau kamu lawan aku atau kamu gagal tarik seramai mungkin MP sokong aku, aku akan buka balik fail kamu.  Bertambah ligat la si Kitol ini mencari sokongan dari MP-MP Umno kerana terhutang budi dan fail masih ada.  

Reformasi masih jauh.  Anwar perlu segera selamatkan negara ini sebelum semua sistem dan institusi dlm negara ini hancur.  Mei 2020, angkat Anwar jadi PM dan kita tamatkan semua mimpi buruk selama dua tahun PH  memerintah sejak Mei 2018.  Takkan Majlis Presiden masih tunggu dan lihat? 

WFAUZDIN NS

No comments: