KESIAN DIA..

 

Kesian Sdr. Nazri Hamdan yang sekarang jadi 𝘀𝗮𝘀𝗮𝗿𝗮𝗻 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝗣𝗡. Mereka dakwa Nazri dibayar oleh kerajaan dan sebab itu kontennya sentiasa 𝗯𝗲𝗿𝗻𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗼𝘀𝗶𝘁𝗶𝗳.


Ini tak lain tak bukan sebagai 𝙘𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙨𝙨𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣. Aku percaya konten-konten berkenaan ekonomi oleh Nazri, walaupun jelas 𝗻𝗲𝘂𝘁𝗿𝗮𝗹, namun mampu untuk 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗴𝗼𝗻𝗰𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗶𝗺𝗮𝗻 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗻.


Banyak 𝘱𝘳𝘦𝘥𝘪𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 oleh Nazri Hamdan yang menjadi kenyataan. 𝗦𝘂𝗿𝗮𝘁𝗮𝗻 𝗮𝘁𝗮𝘂 𝗸𝗲𝗯𝗲𝘁𝘂𝗹𝗮𝗻, namun itu akan membuat semakin ramai yang mempercayai hujahnya.


Itulah yang 𝗱𝗶𝘁𝗮𝗸𝘂𝘁𝗶 𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘀𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗲𝗯𝗮𝗶. Mereka bimbang kalau rakyat semakin cerdik, maka rakyat akan tolak semua 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗿𝗮𝘁𝗶𝗳 𝗽𝗮𝗹𝘀𝘂 yang mereka bawa.


Jadi dengan mendakwa Nazri ni sebagai cytro yang dibayar, mungkin boleh 𝗺𝗲𝗻𝗶𝗺𝗯𝘂𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝘀𝗮𝗻𝗴𝘀𝗶 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗵𝗮𝗱𝗮𝗽 𝗡𝗮𝘇𝗿𝗶. Itulah yang lebai mahukan.


Begitulah lebai. Bila mereka tak boleh berlawan hujah, mereka akan 𝗰𝗶𝗽𝘁𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵. Langsung dia tak takut dosa dan balasan Allah. Langgar semua demi politik.


Apa pun harapnya Sdr. Nazri tabah dan jangan penat dari terus 𝗺𝗲𝗻𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻 𝗿𝗮𝗸𝘆𝗮𝘁. Semoga usaha yang baik tu Allah balas dengan sebaik-baik balasan. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


#BoikotHotFM

#BoikotKJ

#BoikotJohan


.


No comments: