𝗣𝗘𝗠𝗜𝗠𝗣𝗜𝗡 𝗚𝗜𝗦𝗕𝗛 𝗣𝗘𝗥𝗡𝗔𝗛 𝗥𝗔𝗠𝗔𝗟 𝗣𝗠𝗫 𝗧𝗜𝗗𝗔𝗞 𝗔𝗞𝗔𝗡 𝗝𝗔𝗗𝗜 𝗣𝗘𝗥𝗗𝗔𝗡𝗔 𝗠𝗘𝗡𝗧𝗘𝗥𝗜

 

𝗣𝗘𝗠𝗜𝗠𝗣𝗜𝗡 𝗚𝗜𝗦𝗕𝗛 𝗣𝗘𝗥𝗡𝗔𝗛 𝗥𝗔𝗠𝗔𝗟 𝗣𝗠𝗫 𝗧𝗜𝗗𝗔𝗞 𝗔𝗞𝗔𝗡 𝗝𝗔𝗗𝗜 𝗣𝗘𝗥𝗗𝗔𝗡𝗔 𝗠𝗘𝗡𝗧𝗘𝗥𝗜


PERSOALANNYA : 


Adakah geng walatok dan walaun 𝗞𝗛𝗔𝗪𝗔𝗥𝗜𝗝 𝗣𝗘𝗠𝗕𝗔𝗡𝗚𝗔𝗡𝗚 𝘆𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗻𝗰𝗶 𝗣𝗠𝗫 terlibat dgn kumpulan ini??


Apakah benar dakwaan PUKAS yg sangat serious dan mengejutkan ini??


Hal ini patut disiasat dan perlu diteliti oleh pihak berkuasa.


-Zus Din

15092024

***********

BHGIAN #2



Dari FB Page PUKAS :

https://www.facebook.com/share/p/ZC8NMjdz358zvzwT/?mibextid=oFDknk

Ramalan Abuya Terbukti Gagal, Tetapi GISBH Masih Percaya & Menghina PMX 


Beginilah kumpulan ajaran sesat. Mereka bermula dengan penipuan dan diakhiri dengan pelbagai belitan serta takwilan. Setelah Anwar Ibrahim dilantik menjadi Perdana Menteri ke 10 pada November 2022. Ahli GISBH masih tidak boleh menerima hakikat yang ramalan Abuya mengatakan “Anwar Ibrahim tak akan jadi PM walau sehari” itu telah hancur berkecai dan terbukti Abuya berbohong. 


Setelah itu, mereka mula takwilan lain bagi membenarkan ramalan Abuya dengan mengatakan Anwar Ibrahim membawa musibah. Ini merupakan satu penghinaan yang disaluti dengan ajaran sesat kononnya ramalan Abuya itu datang dari Nabi Muhammad.  


Kerajaan Madani Dato Seri Anwar Ibrahim hendaklah memandang serius mengenai kumpulan kultus ini yang telah sekian lama membiak dan bermaharajalela. Mereka banyak membawa kehancuran dan kemusnahan akidah, akhlak, moral, hancurkan institusi kekeluargaan, penipuan derma, money laundering, eksploitasi kanak-kanak dan orang tua, sistem perhambaan, penyeksaan pengikut dan banyak lagi. Pihak kerajaan harus bertindak!


-PUKAS


No comments: