SEGALA TUDUHAN ADALAH KEJAHATAN DALAM DIRI TUAN!


Image may contain: 1 person, glasses and close-up, text that says "#InAnwarWeTrust WeTrust You can imprison a man BUT you cannot imprison his spirit, his ideas, the ideals he stands for ~Anwar Ibrahim"

Mahathir kata "Anwar tak layak PM", maka sejak itu semua pemimpin tidak layak diangkat menjadi PM!

Mahathir cakap "Anwar ada isu moral" Sejak dari itu semua yang tidak bermoral memimpin negara, buktinya perompakan harta negara, rasuah bermaharajalela!

Semua yang Mahathir tuduh Anwar ada dalam dirinya. Dizahirkan kepada Anwar agar dia bersinar! Jika 1998 Mahathir ingat dia lawan Anwar, 2020 ni dia melawan kebenaran, dia melawan Tuhan. Cuma dia tak sedar kerana dalam hatinya hanya punya kaya dan kuasa. Bila Allah akan berada dalam hatinya? Apabila perut sudah penuh dengan tanah!

Mahathir adalah contoh kepada rakyat Malaysia, untuk belajar. Maka setiap rakyat dan YDPA sedang diberi pilihan samada memilih menegak kebaikan atau meneruskan kebatilan.

Oleh itu, BUKAN Anwar yang mereka lawan tetapi kebaikan dalam diri mereka! Anwar tidak kalah, hanya kejahatan dalam dirinya yang rebah!

Jadi sebagai manusia belajar lah. Cuma setelah sekian lama yang batil berkuasa, kita merayu dengan Allah yang hak pula tertegak.

Teruslah bermunajat untuk kebaikan negara dan rakyat. Tiada kekeliruan antara kejahatan dan kebaikan sejelas kekufuran dan keimanan.

Wallahu'alam.



No comments: