NANTI UNDI PH.


Zuwairi Md Yusof


 Anda semua mesti undi menangkan calon-calon MADANI PH BN ramai2 di peti undi PRU16 nanti.PMX mesti di angkat jadi PM11 pula nanti supaya anda dapat lagi banyak manfaat.











Ekonomi rakyat?Naik.Buktinya:


1) Gaji penjawat awam naik

2) Gaji pekerja swasta akan naik

3) Semua bantuan rakyat naik


Ekonomi negara?Naik.Buktinya:

1) KDNK Q2 2024 naik 5.9%


99 SPEEDMART yang dulunya kedai runcit kecil ja sekarang sudah berkembang pesat tumbuh melata 2600+ cawangannya di semua negeri.Itu baru SPEEDMART 99 belum kira KKMART,MYDIN dan lain2 Pasaraya.Ringgit Malaysia matawang paling konsisten dan Bursa Malaysia juga turut menunjukkan potensi untuk melonjak ke tahap tertinggi di peringkat Asia dan Dunia.


Bukan selalu kita lalui keadaan macam ini.Ekonomi negara dan ekonomi rakyat naik serentak 👏 Kepada jutaan pekerja2 SWASTA,GAJI PROGRESIF sedang di uruskan RAFIZI RAMLI dan Kementerian Ekonomi serta KESUMA oleh Steven Sim Chee Keong jangan risau ya.Nasib anda semua juga akan terbela akhirnya selepas puluhan tahun di abaikan beberapa Perdana Menteri sebelum ini.


Hargailah apa yang di buat Anwar Ibrahim sementara dia masih Perdana Menteri Malaysia.Anda boleh beri dia 5 tahun kedua untuk menaikkan Malaysia ke tahap seterusnya lepas PRU16.



No comments: