KITA TAK PERLU PUN IKUT PAGE MACAM NI

 


Adakah Page Lim Sian See, sudah mejadi Lidah Perikatan Nasional,. Page ini selalu memuat naik kritikan serta tuduhan liar pada kerajaan Perpaduan yang dibuat melalui manipulasi isu dan penyampaian maklumat yang tidak menyeluruh dalam postingnya. 








Sasaran dia adalah pengguna media sosial khususnya dari kalangan makcik pakcik yang tidak rajin membuat cross checking, iaitu jenis penguna yang main telan apa yang mereka nampak dan dengar di media sosial.  

Harapan page Lim Sian See hanyalah untuk meningkatkan penolakan orang ramai pada kerajaan. 

Postingnya langsung tidak membina, dan hanyalah penulisan orang kecewa yang cuba mengadu domba keadaan. 

Dalam isu penghapusan hutang PTPTN serta pendidikan percuma itu, ia adalah manifesto Pakatan Rakyat, idea tersebut dibawa oleh PAS dalam manifesto Pakatan Rakyat. 

banyak pekara jika kita semak page ini langsung tiada menyentuh keterlibatan PAS atau ppbm dlm banyak hal yang mana pimpinan parti tersebut juga ada terkait dalam isu yang di bangkit Lim Sian See pada posting nya, Namun lebih suka mengalihkan kesalahan itu semata kepada PH dan DSAI.

Bagi saya page tersebut bukan lagi menjadi lidah rasmi bagi penyokong² ahli UMNO, apatahlagi menjadi lidah rasmi bagi menyampaikan buah fikiran DSNR,. 

Ia hanyalah page cari makan..



No comments: