ALAHAI LEBAI... TAK PAYAH LA DOK COVER ANAK MB DAN MB YANG KENA CEKUP RASUAH.. KELANTAN PULOH TAHUN DAH DOH MENIPU RAKYAT.. RASUAH JUGA

 


Ada pemimpin Hijau Putih tuduh PMX yang buat game di Perlis sampai MB, Exco dan kuncu²nya jadi huru-hara.


Mai sini ceq nak habaq..!


Isu di Perlis sudah lama jadi barah, tak perlu campur tangan PMX pun ia akan dipotong juga, hanya tunggu masa.


Manakan tidak, bila anak MB dan anak Samdul kaki raba budak sekolah bergabung untuk sakau. Bukan itu sahaja, segala aset kerajaan negeri depa buat macam mak pak depa yang punya.


Kemuncak krisis itu berlaku bila Setpol MB sendiri iaitu sahabat ana Abdul Hadi Ismail letak jawatan kerana tidak setuju dengan kelakuan buruk yang ada pada anak MB dan kroninya. Maklumlah 'akulah anak MB ' katakan.


Dan perkara ini kebanyakan pucuk pemimpin Hijau Putih sudah sedia maklum sehingga dalam keluarga sendiri pun dah ada yang menegur.


Jadi,


Tidak perlulah anta sekadar pemimpin pertengahan nak acah² jadi hero untuk tuduh PMX dengan benda yang dah membusuk di seluruh negeri Perlis.


Sepatutnya anta jadi orang yang berani membawa kebenaran tidak kira perkara salah itu dilakukan oleh sesiapa, terutamanya yang datang dari parti sendiri.


Itu kalau anta masih ada maruah kononnya untuk membawa obor keadilan Islam, dan yang penting jangan sesekali jadi Iblis bisu sudah la bila kena kat geng sendiri.


Ingat tu..!!


🤗🤗


Miqdad Zakaria 

Bandar Tasik Senangin, Mantin. N9



No comments: