WAHAB SEMPAT NASIHAT PMX SUPAYA ROMBAK JKOM KERANA ADA API DALAM SEKAM. RAMAI RAMAI BUAT APA. ? BERLONGGOK DOK SAJA...KA MAKAN GAJI BUTA ?


 Prof. Agus dah sahkan bahawa video yang tular itu adalah hasil suntingan individu yang berniat jahat. Apa yang penting, laporan polis telah dibuat, Prof juga telah arahkan para peguamnya untuk mulakan legal proceedings.


Itu sudah cukup untuk membuktikan Prof. Agus tak berasa terancam. Macam ni baru la boleh pakai tag berani kerana benar.


Dibandingkan dengan apa yang berlaku kepada dua orang pemimpin PN, Mokhtar Senik dari PAS dan Azmin Ali (Bersatu). Tidak ada penafian rasmi, tidak ada laporan polis dan tiada individu yang disaman, setakat yang aku ingat.


Malah dalam kes Azmin, Haziq dah buat pengakuan bahawa dia adalah pasangan Azmin dalam video tersebut. Kalau Azmin nak saman dah boleh sangat dah. Tapi Azmin macam takut nak saman Haziq.


Begitu juga dengan Mokhtar Senik. Ada yang cabar dia saman, siap tag dia dalam lagi dalam posting FB. Tapi Mokhtar tak berani sambut cabaran. Paling habis pun, dia cuma kata page dia ada admin yang uruskan.


Video VC Prof. Agus tu, sebelum ini bolehlah kata buka aib. Tapi lepas penafian ini, maka ia dah jadi fitnah. Berhati-hati dengan apa yang kita tulis atau katakan. Jangan sampai jadi qazaf pula.


Sekali lagi cubaan walaun dan lebai nak jatuhkan pentadbiran DS Anwar dengan mengaibkan orang kepercayaan beliau gagal. Bukan setakat gagal, ia juga telah menyebabkan tersingkap semula kes-kes Azmin dan Mokhtar Senik yang dah lama senyap.


Kiranya macam senjata makan tuan la ni. Macam Wan Fayhsal la. Nak kutuk PMX tak sedar boss dia buat perkara yang lebih buruk. Tak bertebing betul. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


No comments: