KAT SABAH PARLIMEN TAK TERLIBAT PRK- HARAKAH TAKUT DIKECAM KE?


JAMZURI ARDANI

Image may contain: 1 person, text that says "Metro Harian Metro @hmetromy #Marang Pas akan meletakkan calon untuk bertanding di beberapa kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (Dun) Sabah pada Pilihan Raya Negeri (PRN). Translate Tweet Pas letak calon di PRN Sabah hmetro.com.my"

Baru beberapa bulan 'parti Islam' berada dalam kerajaan, sudah ramai yang hilang percaya pada parti itu.
Bimbang juga kalau lagi lama 'parti Islam' itu berada dalam kerajaan, nanti ramai pulak yang jadi hilang percaya pada Islam.
Bohong sana, fitnah sini, u turn sana, jilat ludah sini, dulu cakap lain sekarang dah lain ... paling teruk yang ramai tak boleh terima ialah terang-terang membela Sang Kleptokrat walaupun setelah dijatuhkan hukuman oleh mahkamah.


Image may contain: 1 person, text
Image may contain: text that says "Harakahda!y "Usaha ke arah penyatuan Melayu dimulakan sejak 2015 selepas saya diamanahkan sebagai Setiausaha Agung PAS, usaha itu atas arahan presiden," katanya ketika merasmikan mesyuarat agung PAS Kota Bharu di Dewan Jubli Perak MPKB BRI di sini, semalam. Ketika mengimbau apa yang berlaku itu ada ketikanya beliau hilang kata-kata kerana ditenggelami perasaan hiba terhadap apa yang berlaku sebelum ini."


No comments: