SEUMUR HIDUP DOK MAKI ORANG... NATANG NIM.




 Selama umur dunia, 𝗛𝗮𝗱𝗶 𝗔𝘄𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗻𝗮𝗵 𝗴𝗮𝗴𝗮𝗹 menghina dan berkata huduh terhadap musuhnya. Dari tuduhan 𝗸𝗮𝗳𝗶𝗿 hinggalah ke nama-nama binatang, daripada 𝗸𝗲𝗿𝗲𝗻𝗴𝗴𝗮, 𝗮𝗻𝗷𝗶𝗻𝗴, 𝘁𝘂𝗽𝗮𝗶, 𝗸𝗲𝗿𝗮 dan banyak lagi. Sampai boleh buka zoo la kiranya.


Tapi baru-baru ni bila kena 𝘀𝗲𝗻𝘁𝘂𝗵 𝘀𝗶𝗸𝗶𝘁 oleh Saifuddin Nasution, terus meroyan orang tua ni. Pandai pulak dia terasa. Ingatkan lebai 𝗱𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗮 𝗮𝗶𝗯 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗿𝘂𝗮𝗵 dah melihatkan buruk perangai mereka berbohong dan menerbitkan fitnah. Ada juga rupanya.


Taki nak bukti? Tak payah suruh Saifuddin beri bukti la. Cuba scroll 𝘱𝘢𝘨𝘦 𝗛𝗮𝗿𝗮𝗸𝗮𝗵𝗱𝗮𝗶𝗹𝘆 je. Dalam tu berapa banyak berita dan artikel ucapan dari Hadi yang secara jelas 𝗯𝗲𝗿𝗯𝗲𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗵𝗮𝘄𝗮𝗿𝗶𝗷. Bahkan ada juga antaranya yang 𝗯𝗲𝗿𝗯𝗲𝘇𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗮𝗷𝗮𝗿𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝗮𝗿 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺.


Dan ia bukan baru. Seawal 1981 lagi Hadi dah pernah keluarkan 𝙛𝙖𝙩𝙬𝙖 yang akhirnya melahirkan kumpulan 𝗯𝘂𝗴𝗵𝗮𝗵 dalam PAS sehingga 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗼𝗿𝗯𝗮𝗻𝗸𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮𝘄𝗮. Cuma dulu dikira mereka mati syahid. Tapi sekarang ni, sebab dah mesea dengan Mahathir, mungkin setuju dengan 𝙛𝙖𝙩𝙬𝙖 Mahathir yang mangsa tu 𝗺𝗮𝘁𝗶 𝗸𝗮𝘁𝗮𝗸.


Hadi juga menghalalkan berbohong. Sedangkan Nabi ﷺ 𝗵𝗮𝗿𝗮𝗺𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗯𝗼𝗵𝗼𝗻𝗴 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗴𝘂𝗿𝗮𝘂𝗮𝗻. Itukan tak selari dengan ajaran Islam? Nak bukti apa lagi? Sekali lagi, berita ni ada dalam Harakah. Taki pun tak baca Harakah ke? Patutlah melingkup.


Taki suruh tukar Menteri Dalam Negeri. Sebelum 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗹𝗲𝗯𝗶𝗵 𝗯𝘂𝗿𝘂𝗸, katanya. Tapi yang perlu ditukar adalah Presiden PAS. Sebab 𝗸𝗲𝗮𝗱𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗵 𝘁𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝗯𝘂𝗿𝘂𝗸. Taki sekali sekala kena belajar tengok cermin. Kena sedar PAS lebih banyak merosakkan imej Islam daripada memperjuang Islam. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


#BoikotHotFM

#BoikotKJ

#BoikotJohan


.


No comments: