USAHA SYAITON YANG MENGANGKANG

 



Satu lagi muslihat PN. Tak sudah nak pecahkan UMNO. Sampai tahap tak menghormati hirarki parti orang lain dah. Sebijik perangai syaitan.


Begitu kemaruk nak berkuasa. PAS yakin parti-parti di Borneo akan ikut BN. Sebab mereka cuba desak UMNO agar jatuhkan Zahid dan Tok Mat.


Sebab PAS secara sendiri tak diterima di Borneo kerana orang di sana bencikan parti yang rasis dan mempraktikkan ekstremisme agama.


Tapi rasanya dah terlajak biadab ni. Pernah suatu ketika dulu DAP putus hubungan dengan Presiden PAS. Marah betul mereka masa tu.


Tapi sekarang, dia hasut orang buat. Bahkan lebih jahat lagi, menghasut agar parti itu berpecah. Islam jenis apa yang PAS bawa sebenarnya?


Sibuk dengan DAP. Sedangkan sangat-sangat jelas yang Gerakan lebih anti Islam. Dari hudud, RUU355, jawi, khat hinggalah ke Hadits 40. Gerakan yang sibuk nak saman sedangkan DAP diam.


Alasan DAP anti Islam dah tak laku. Sebab Gerakan yang lebih dahsyat pun PAS peluk. PAS hanya nak berkuasa dan UMNO cuma batu loncatan.


Tolonglah buang nama Islam pada parti ni. Teruk sangat tercalar imej Islam dibuatnya. Saban hari kian banyak onar yang dibuat. Guane boh?


 

Raja Gelap 


.


No comments: