LAGI VIDEO BABITKAN AZMIN TERSEBAR


Satu lagi klip video membabitkan Azmin Ali yang didakwa mempunyai hubungan seks sejenis dengan Haziq Abdullah Abdul Aziz, kini tersebar di laman youtube.
Kali ini klip video itu menunjukkan rakaman CCTV di ruang menunggu di depan lift dan menuju bilik 2015 hotel Four Points, Sandakan, Sabah pada 11 Mei 2019.
11 Mei 2019 adalah tarikh yang disebut oleh Haziq dalam pengakuannya sebagai waktu berlakunya hubungan intim antara beliau dengan Azmin di Hotel Four Points, Sandakan.
Klip video berkenaan boleh ditonton di sini – https://m.youtube.com/watch?v=63sUAp4wKTk
Dalam paparan rakaman tanpa suara itu, selain Azmin dan Haziq, turut dilihat ialah wajah seseorang yang didakwa sebagai Hilman Idham, Setiausaha Politik Azmin sendiri.
Berdasarkan video itu, ketiga-tiga mereka dipercayai tinggal di tingkat sama di Hotel Four Points pada tarikh berkenaan.
Dikatakan klip video kali ini hanyalah “teaser” saja dan akan muncul video lain selepas ini menampakkan dengan lebih jelas wajah mereka yang terlibat.
Tunggguuuu….
Apakah ini bermakna selagi hasil siasatan polis tidak diumumkan, akan muncul lebih banyak klip video tidak lama lagi? (Shahbudindotcom 03/07/2019)

No comments: