Mungkinkah PM umum kerjasama bersama Pas dan juga kemasukan beberapa orang lama ke dalam Umno???

Mungkinkah PM umum bubar Parlimen hari ini?Ini tidak mungkin. Sama ada nak hentam Mahathir,? kemasukan AHLI BERSATU? dan kerjasama bersama Pas????


.Ada juga menyatakan bahawa Syafie Afdal menyertai Bn.???


 Jika penggumuman Pilihanraya sudah semestinyalah komponen Bn akan turut serta..

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak akan mengadakan sidang media khas di Ibu Pejabat Umno, PWTC petang ini.
KEMUNGKINAN PERTAMA
Image result for pas umno bersatu

Teka-teki mula berlegar-legar dalam kalangan orang politik mahupun orang awam kemungkinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak akan mengumumkan pembubaran Parlimen hari ini.
Cakap-cakap ini berikutan Najib dijadualkan mengadakan sidang media khas petang ini di ibu pejabat Umno, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).
KEMUNGKINAN   AHLI BERSATU  SERTAI UMNO
Image result for ainina BERSATU




Sidang media ini akan diadakan di Tingkat 39 Menara Dato Onn sekitar jam 4.45 petang dan akan dihadiri semua ahli majlis tertinggi Umno.
Lawatan kerja Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi ke Perlis hari ini juga akan disingkatkan kerana Najib dijangka membuat pengumuman penting.
Penganalisis politik percaya kemungkinan Najib mahu memanfaatkan sentimen perpaduan susulan kemenangan cemerlang Malaysia dalam Sukan SEA dan serta perayaan Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia.



KEMUNGKINAN KE TIGA
HEMTAM TUN MAHATHIR

Image result

Selain itu, pertemuan beliau dengan Presiden Amerika Donald Trump dan Perdana Menteri Britain Teresa May juga membantu melonjakkan imej beliau.
Ada juga pemerhati politik yang membuat andaian Najib akan meletakkan jawatan dan menaikkan Zahid menggantikan beliau sebagai Perdana Menteri.

No comments: