CALON UMNO IALAH............TIPU



CALON UMNO DARI KIRI BEKAS PEGUAM YANG TELAH DI TARIK LESEN DAN KANAN CIKGU ZAIDI YANG MENANGIS KETIKA NAMANYA TIDAK DI SEBUT DAN BELIAU HARI INI (SABTU) TELAH MERANCANG UNTUK MEMBUAT KENDURI CUKUR KEPALA.SEMUA HARAPAN BERKECAI.




USTAZ SALEH MAN-LULUSAN UNIVERSITI MALAYA DALM IDANG SYARIAH INI BOLEH BERKHIDMAT UNTUK MASYARAKAT.

Calon Umno Permatang Pauh ialah Rohaizat Othman. Memang latarbelakang professional, Tapi dengar cerita lesen peguam telah di ambil balik???betul kah???


Kita tanya Lawyer khairuddin RM berapa hilang????
Kita Tanya Jahara Radzi projek perumahan Malwira Taman Guar Perahu yang memang tak siap-siap .bukan kerana dihilangkan projek tetapi duit sampai tak masuk akaun-Berapa Hilang????


Dalam pada itu, Majlis pengumuman calon PAS bagi pilihanraya kecil N.11 Permatang Pasir telah berlansung dimana diumumkan oleh Presiden PAS Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang jam 9 malam dalam satu majlis yang akan berlangsung di Pusat Khidmat DUN Permatang Pasir.

Dijangka kesemua pemimpin utama pakatan rakyat akan hadir kecuali Penasihat Parti KeADILan Rakyat, Dato' Seri Anwar Ibrahim kerana mempunyai urusan di luar negara.
Tinjauan wartawan ke tapak majlis pada malam ini mendapati, persiapan rapi sedang giat dijalankan oleh jentera khususnya bagi menerima kehadiran ramai penyokong tempatan dan dari luar. -

No comments: