ASAL TAK PUAS HATI PADA MANA-MANA KERAJAAN UNTUK KEPENTINGAN KAUM ,TUBUH PARTI BARU


Parti baru yang akan memperjuangkan kaum India dikenali sebagai Paham, Parti Hak asasi manusia yang akan ditubuhkan oleh Uthaya Kumar salah seorang pemimpin Hindraf dijangka akan di lancarkan di Kelang sedikit masa lagi. Parti ini menurut Uthaya Kumar ialah memperjuangkan kaum India berbeza dari Bn dan Juga PR.Ini adalah kerana ianya memeperjuangkan kaum india cara lain dari yang lain , lantas menempelak Pakatan Rakyat kerana kes Kampung Buah Pala.

Sebenarnya perjuanga Pakatan Rakyat telah elok buat masa ini. Namun kekangan yang dihadapi dari beberapa segi harus di sedari berbeza dengan Bn yang sememangnya rakus dan memperjuangkan kepentingan kroni dan orang kaya raya.

Elok juga Uthaya Kumar menubuhkan parti baru kerana kita taidak mahu jadi seperti apa yang berlaku di Bukit Selambau.Akibat tidak dapat jawatan keluar parti..Bila jadi pemimpin nanti, dan bila kaum India mula menuntut supaya Uthaya Kumar mengembalikan hak mereka maka ketika itulah Uthaya Kumar akan faham.

Kenapa tidak menuntut kepada Koh Tsu Koon , tak kan pimpinan tak mengetahui rumah Koh Tsu Koon.Minta penjelasan Koh Tsu koon kenapa tanah tersebut di jual atau demontrasi di mana-mana yang patut.....


Akan teteapi Hindraf terkenal dengan tuntutan mereka dan seringkali mengancam maan-mana demi kepentingan kaum India semata-mata.jika itu di laksanakan akan, menjadikan ianya lebih teruk dari MIC.Hindraf pernah menuntut untuk menyokong kerajaan Bn sekiranya pimpinan mereka di bebaskan.Pernah mengugut agar Pakatan Rakyat juga memenuhi tuntutan mereka.

Dalam usaha murni untuk menghakiskan parti yang rasis, Uthaya Kumar mengenengahkan parti yang betul-betul rasis......buatlah asal bahagia dan kini rakyat semakin bijak menilai dan jika diambil kira memang benar Melaytu banyak bertolak ansur.........



Petikan dari mungkarnangkir

No comments: