WOW!!!!! DATO NAJIB BUAT KEJUTAN.......








PM baru DSNRazak hari ini mengumunkan pembebasan 13 tahanan ISA dan kembalikan akhbar Harakah dan juga Suara Keadilan.Pengumuman ini sudah tentu tidak boleh dijadikan isu lagi oleh pembangkang.




Malahan DSNR juga hari ini bercadang untuk mengkaji semula ISA dan semua tahanan mungkin di bebaskan atau di adil seadilnya.


Terkejut beruk juga pembangkang barangkali dengan penggumuman baru ini dihari pertama beliau menjadi Perdana Menteri.Mungkin ramai yang menjangkakan DSNR akan melakukan perubahan kepada pekerja yang bergaji kecil dan semua pekerja atau mengurangkan pengganguran dan menjana semula ekonomi.




Mungkin DSNR juga boleh membuat kejutan dimana kem tahanan kemungting tadi dijadikan tempat perumahan kos rendah rakyat????




Apa pun rakyat melihat ini sebagai sesuatu yang positif, namun jangan sampai jadi macam yang lepas-lepas kerana membuat kejutan awal tetapi kemudiannya kembali seperti dahulunya......di tahap lama ,sama tak berubah,tak macam nampak perubahan....akhirnya orang kembali benci....







BOLEH PERCAYAKAH?????





No comments: