CEHH..HERO TAIK KUCING APA KALAU SAPU DUIT PARTI. YANG KATA HERO PUN DNAA TAK SELESAI LAGI..PEEEGEDAHHH

 


Geli aku baca. Saddiq ni hero PN je. Dari sebelum ni lagi. Bertanding di kerusi yang PH boleh menang sebab nak pecahkan undi PH dan beri PN peluang.


Untuk isu DNAA Zahid ni yang dia kecohkan, apa isu  rakyat yang dapat diselesaikan? Dalam kes Zahid, berapa banyak duit rakyat yang terlibat?


Itu semua duit yayasan milik Zahid sendiri. Aku tak kata tak salah. Tapi Mahiaddin, Hamzah, Wan Saiful dan lain-lain kebas duit rakyat. Banyak tu bro!


Malangnya, masa kes Mahiaddin lepas dan bebas, sikit pun Saddiq tak bunyi. Padahal kes Mahiaddin tu 100% babitkan duit tabungan rakyat.


Sebab tu aku kata Saddiq bukan hero rakyat. Dia hero PN dia. Dia selamatkan Mahiaddin yang kini kemaluan kerana menantunya jadi orang buruan.


Orang buta pun boleh nampak Saddiq ni boneka PN dan Mahathir. Matlamat dia cuma nak runtuhkan kerajaan ini dan buat jalan untuk Mahathir kembali.


Dia sendiri pun ada beberapa kes mahkamah. Nak cakap soal integriti sangat. Padahal dia sendiri pun kaki sakau jugak. Macam kuali kutuk cerek hitam. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


1 comment:

Anonymous said...

Yang sebelah tu kes bawah umur pun dibebaskan tapi tidak dilepaskan ya jangan buat buat lupa dalam salakan hero hero hero