PEMFITNAH HARUS DIHUKUM



 Aku ada dengar rakaman live TikTok PapaGomo dan beberapa agen fitnah PN. Ibarat tak takutkan Allah, dia fitnah DS Anwar sakit AIDS. Siap kata DS Anwar pakai baju Melayu sebab nak tutup lebam di badan.


Tak susah nak buktikan PapaGomo tu fitnah. Gambar di bawah ni gambar tahun ni. Baru berapa bulan. Jelas terlihat sebahagian dada beliau ketika pakai ihram. Ini masa beliau tunaikan ibadah umrah. Ada lebam?


Dan kalau nak bandingkan DS Anwar dengan beberapa pemimpin PN yang sama ada sebaya atau pun lebih muda dari beliau, nampak sangat DS Anwar jauh lebih cergas dan sihat. Umur 75 masih boleh berlari.


Aku rasa si PapaGomo sendiri pun tak secergas DS Anwar. Itu tak termasuk video DS Anwar buat fitness di rumahnya. Umur 75 tau. Ada yang umur 75 cakap pun tak berapa jelas. Dah tu melalut pulak tu.


Pelik dengan orang yang hidup dengan fitnah ni. Tak takut langsung dengan balasan Allah. Selalunya cuma orang yang tak beriman kepada hari akhirat je gang tak takut ancaman dari Allah. Entahlah. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


No comments: