HADI MELALUT LAGI




 Hadi kata tanggungjawab yang penting bagi semua untuk selamatkan negara. Alhamdulillah, negara kita dah selamat sekarang dari orang yang sakau duit rakyat di saat rakyat dikurung dalam rumah.


Hadi kata lagi, biar Islam perintah supaya semua kaum selamat. Alhamdulillah, kesemua Sultan dan Raja kita Islam, PM kita, DS Anwar pun seorang Islam. Dan betul, semua kaum selamat ketika ini.


Pada masa yang sama, PAS tak mampu nak tegur rakan sekutu mereka yang menentang dan ingin saman kerajaan atas isu Modul Penghayatan Hadits 40. Nak selamatkan Islam bagaimana kalau nak tegur Gerakan yang biadab pun tak berani?


Kemudian Hadi mainkan semangat kenegerian. Dia ungkit dulu PAS pernah beri kerusi kepada Dato Onn di Kuala Terengganu. Tak memasal pulak dia nak kaitkan Dato' Onn dengan PRK Simpang Jeram.


Dato' Onn tu, lepas keluar UMNO, orang Johor pun tolak dia. Dua kali buat parti, dua-dua kali gagal. Sebab tu terpaksa bertanding di Kuala Terengganu. Hadi salah tekan butang ni. Dah ketandusan isu la tu gamaknya. Kesian dia. Guane boh?


 

Raja Gelap 


.


No comments: