HADI SEMAKIN BURUK AKHLAKNYA






Hadi Awang menulis dalam Harakahdaily.  Dia cuba kata kerajaan ini munafik kerana sekat peruntukan kepada negeri2 bawah Pas.


Faktanya, kerajaan madani tidak pernah sekat peruntukan kepada mana2 negeri termasuk negeri bawah Pas bahkan negeri mereka paling tinggi dapat peruntukan, jauh berbanding sewaktu kerajaan yang lebai Hadi perintah dulu.  Siapa yang menipu dan siapa munafik sebenarnya?


Di era Din cirit atau abah cow perintah dulu yang mana parti lebai Hadi turut berada di dalamnya, semua MP dari Pembangkang pun tidak pernah terima peruntukan dari Din Cirit.  Waktu itu tidak munafik kah Hadi ?  


Cabutan judi dari 8 kali, kerajaan kamu dulu naikkan kepada 22 kali setahun, dan kamu lebai2 kata kamu tidak tahu, apakah itu tidak munafik ? 


Kamu janji untuk laksanakan RUU 355 yang kamu sendiri pernah bawa ke parlimen, tetapi bila kamu berkuasa, kamu tidak pernah bawa ke parlimen pun, tidakkah itu munafik ?


Kamu salahkan "kerengga" bila kamu gagal melaksanakan apa yang kamu janjikan.  Siapa yang munafik?  Kerengga munafik?


Cukup2lah Hadi menunggang agama.  Berhentilah dari terus menyesatkan umat Islam.  Dosa2 Memali pun belum terhapus, janganlah buat dosa kering lagi dengan menfitnah kerajaan madani.  Nafsu kamu untuk berkuasa nampaknya mengatasi iman dan ilmu yang kamu ada.  Insaflah Hadi.  


WFAUZDIN NS



No comments: