INSYALLAH KITA MENANG


Norman Radzuan.


Hari ini selepas meninjau persiapan dan pandangan rakyat Johor… santai dgn Timbalan AMK, Kamil dan AMK Johor. Beberapa kali saya beritahu rakan2 parti, Kamil ini adalah pemimpin masa depan parti mahupun negara. Pakej ada pada dirinya terutama aura sebagai pemimpin.


Sempat berikan pandangan dan mereka sgt terbuka termasuk Kamil sendiri take note dan bersetuju utk perancangan AMK selepas ini. Saya suka sikap mereka ( AMK ) bukan sahaja positif tapi sgt berbudi bahasa.


Di situ juga berjumpa calon kita Suhaizan Kayat serta bertemu dgn Datuk Kamal Amir, mantan Ketua Pengarang di tempat saya bekerja dahulu. Kami sama2 org Manjung.


Tinjaun saya di sana Insyallah kita menang. BN sangat positif dan bekerja keras PRK kali ini. Keyakinan saya sgt tinggi kita tidak mempunyai masalah yg besar di sini. 


Org Johor tak mcm di timur terutama warga Pulai yg berada dkt sgt dgn JB. Pemikiran urban malay berbeza utk menerima dakyah ekstrims apatah org JB yg terkenal sgt advance serba serbinya. INI BANGSA JOHOR 👍



1 comment:

Anonymous said...

Bangsa Johor ke bangsa Melayu?? Aku pung konpius ni!