BEBERAPA KOMEN DARI PELAYAR NORA.TAPI BILA DIBACA ADA JUGA YANG BETULNYA .PIMPINAN HARUS BERWASPADA KERANA RAKYAT MELIHAT BLOGGERS MENULIS.



KOMEN BLOGGER:PR mesti bagus .Rakyat kena hormat , tatacara perlu tahu, untuk memantapkan perjuangan Pakatan Rakyat ini.Pemimpin harus memilih orang-orang disekelilingnya yang tahu,bijak,cerdik untuk bekerja kepada rakyat.Jangan pilih yang tak tahu berkomunikasi,sombong,angkuh,tidak bijak dan cerdik kerana ini akan menjatuhkan kreadibliti kepimpinan itu sendiri.Rakyat sedang menjadi hakim.Ingat 50 tahun lama tuuuuuu

Dan jangan jadi macam KADUK NAIK JUNJUNG.HARI INI DIATAS MUNGKIN MASA DEPAN KEMBALI KEPADA ASAL.JADI FIKIR-FIKIRKAN.RAKYAT BOLEH MEMILIH DAN RAKYAT JUGA BOLEH MENJATUHKAN JIKA TIDAK BIJAK,



Ramai yang petah berpidato dan bijak dalam mengatur bicara namun segala itu terselit dusta dan penuh kepura puraan yang terlalu jijik dan kotor.Yang ada cuma perebutan jawatan dan kuasa malah mengetepikan prinsip sebenar perjuangan reformasi.2008 melakarkan sejarah bilamana PKR menang dan menjadi Pemerintah dalam beberapa negeri dan kini pemimpin pemimpin MUNAFIK mula bangun dan memanjat tangga pejabat Ketua dan Timbalan Ketua Menteri malah melalui Ketua Perhubungan memohon dilantik dalam jawatan jawatan dalam negeri.
Sungguh memalukan ini berlaku dalam era PKR kini. Yang ada cuma mengharapkan HABUAN untuk dijamah dan dibolot untuk memenuhi tembolok sendiri. Tiada bezanya kini PKR dengan UMNO waktu hadirnya PEJUANG REFORMASI menuntut rakyat bangun menentang.Inilah hakikat PKR dan pemimpin yang dulunya menolak KRONISME namun kini mereka sendiri mengamalkan sikap yang sama.
Malah lebih dasyat hinggakan orang yang sanggup bersusah payah tanpa ada pendapatan yang tetap langsung tidak dipedulikan malah yang sudah punya pendapatan yang cukup lumayan masih memanjat tangga untuk menagih jawatan dalam kerajaan Negeri.Inilah budaya PKR yang semakin menutup pintu hati Abg Fendy dan sukar untuk diterjemahkan Perjuangan sebenar PKR kini dan apakah halatuju dan berlandaskan apa lagi perjuangan ini hendak diteruskan.
Sama saja kata kata Anwar Ibrahim untuk UMNO dan BN dan kata kata ini juga SESUAI untuk PKR. YANG KAYA BERTAMBAH KAYA DAN YANG MISKIN TERUS PAPA KEDANA.Abg Fendy tabik pada para para Reformis yang ikhlas dalam perjuangan dan semoga Allah permudahkan segala usaha Reformis dan diberkati segala usaha.

No comments: