PERTEMBUNGAN DIKTAKTOR DAN DEMOKRAT




Oleh :   Abdul Rauf 


1. Pertembungan Anwar,Mahathir dan Najib digelanggang politik Malaysia tidak dapat dielakkan bukan kerana Anwar jahat ia tidak benar dan tidak tepat samasekali,tetapi disebabkan perbezaan fahaman atau Ideologi dalam politik.

2. Mahathir dan Najib pemi
mpin politik yang berfahaman DIKTATOR yang mempraktikkan REAL POLITIK dan mengamalkan POLITIK KOTOR sanggup menggunakan TAKTIK KOTOR dan ADUDOMBA BANGSA serta AGAMA dalam politik untuk mengekalkan kuasa dan mahu mengekalkan POLITIK KOTOR di Malaysia menurut dan mengikut Sains Politik.

3. Anwar Ibrahim yang berfahaman DEMOKRATIK yang mempraktikkan POLITIK NILAI dan mengamalkan POLITIK BERSIH dan mahu menegakkan NEGARA HUKUM mengajak rakyat Malaysia bangkit melawan,menolak dan menghapuskan POLITIK KOTOR dan pemimpin DIKTATOR di Malaysia.

4. Pertarungan Anwar, Mahathir dan Najib dalam gelanggang politik Malaysia adalah pertarungan KLASIK dalam politik antara seorang DEMOKRAT dan DIKTATOR menurut Sains Politik.

5. Mahathir dan Najib yang berfahaman DIKTATOR akan HINA dan mendapat MALU sebelum mati seperti diktator-diktator terdahulu di negara-negara lain contoh Presiden Marcos Philippines,Presiden Soeharto Indonesia,Presiden Zainal Abidin Tunisia dan banyak lagi menurut dan mengikut Sains Politik.

6. Tanda-tanda awal Mahathir dan Najib akan HINA dan mendapat MALU sebelum mati menurut Sains Politik.

Mahathir.

1. Sanggup menelan kahak dan menjilat ludahnya kembali.

2. Memberi Isyarat akan memungkiri janji peralihan kuasa.

3. Kekalahan Bersatu yang memalukan di PRK Tanjung Piai adalah kelalahan Mahathir.

Najib.

1. Najib sekarang berdepan 42 pertuduhan jenayah salahguna kuasa,rasuah dan pengubahan wang haram dan sedang dibicarakan.

7. Kelebihan memihak kepada Anwar Ibrahim yang berfahaman DEMOKRAT tetap akan DIBELA dan DIPERTAHANKAN oleh rakyat sehingga menjadi Perdana Menteri/Presiden,contoh Presiden Ninoy/Corazon Aquino Philippines dan banyak lagi menurut dan mengikut Sains Politik.

8. Setakat ini Anwar Ibrahim berjaya menjatuhkan seorang pemimpin DIKTATOR menurut dan mengikut Sains Politik.

Pandangan Sains Politik.




No comments: