𝗠𝗔𝗟𝗔𝗬𝗦𝗜𝗔 𝗛𝗔𝗡𝗬𝗔 𝗔𝗗𝗔 𝗣𝗘𝗠𝗕𝗔𝗡𝗚𝗔𝗡𝗚...!!





Terima kasih 𝗜𝗦𝗪𝗔𝗥𝗗𝗬 𝗠𝗢𝗥𝗡𝗜 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗠𝗘𝗡𝗚𝗘𝗦𝗔𝗛𝗞𝗔𝗡 apa yg saya selalu kata selama ini kita TIDAK punya Pembangkang berwibawa seperti PH suatu ketika dulu. Cuba tonton ucapan Pemuda PA$ yg desak PMX "diturunkan", memang melantun-lantun bangangnya.


Saya memang TIDAK iktiraf PA$, Parti BUNGA dan kuncu2 mereka sebagai Pembangkang. Tiada wibawa, mereka tidak faham tugas Pembangkang sepatutnya turut membina negara. Mereka hanya 𝗳𝗮𝗵𝗮𝗺 𝗗𝗲𝗺𝗼𝗸𝗿𝗮𝘀𝗶 𝗵𝗮𝗽𝗿𝗮𝗸 𝗗𝗨𝗡𝗜𝗔 𝗞𝗘𝗧𝗜𝗚𝗔. Mereka sangat 𝗧𝗢𝗫𝗜𝗖 dan mempromosi 𝗣𝗼𝗹𝗶𝘁𝗶𝗸 𝗞𝗘𝗕𝗘𝗡𝗖𝗜𝗔𝗡 kpd Rakyat.


Perlawanan politik sepatutnya hanya di PRU seperti Titah DYMM SPB YDPA. Selepas itu semua baik Kerajaan mahupun Pembangkang mesti berkhidmat demi kepentingan Rakyat dan Negara. 𝗣𝗲𝗺𝗯𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗽𝘂𝗻𝘆𝗮 𝘁𝘂𝗴𝗮𝘀 "𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸 & 𝗕𝗮𝗹𝗮𝗻𝗰𝗲" 𝘀𝘂𝗽𝗮𝘆𝗮 𝗽𝗼𝗹𝗶𝘀𝗶 𝗞𝗲𝗿𝗮𝗷𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝗻𝘁𝘂𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗥𝗮𝗸𝘆𝗮𝘁.


𝗧𝗔𝗣𝗜 𝗽𝘂𝗮𝗸 𝗣𝗔$ 𝗣𝗮𝗿𝘁𝗶 𝗕𝗨𝗡𝗚𝗔 𝗣𝗡𝘆𝗮𝗸𝗮𝘂 𝗡𝗮𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝗻𝗶 𝗚𝗔𝗚𝗔𝗟 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗞𝗲𝗿𝗮𝗷𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗚𝗔𝗚𝗔𝗟 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝗣𝗲𝗺𝗯𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻𝗴. Sudah lama saya kata di Malaysia ini kita tidak ada pembangkang berwibawa sejak PHBN jadi Kerajaan. Kita hanya ada 𝗣𝗘𝗠𝗕𝗔𝗡𝗚𝗔𝗡𝗚 𝘆𝗴 𝗯𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲 𝗹𝗼𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻𝗴..!! 


Jelas dan terang.


-Zus Din 

13092024



No comments:

Post a Comment