PENGGIAT MEDIA SOSIAL PRO KERAJAAN PERPADUAN TURUN BERTEMPUR DI PRK KUALA KUBU BARU MINGGU INI






Pertubuhan Sekretariat Komunikasi Media Madani (SKOMM) mempunyai ramai pendukung dan aktivis media sosial samada di Tik Tok, Youtube, FB, Space X, blog dan lain-lain yang bukan sahaja secara sukarela bertempur di media sosial, bahkan sanggup turun ke medan pertempuran.


PRK Kuala Kubu Baru yang kini masuk minggu terakhir kempen adalah merupakan medan pertama bagi SKOMM sebaik ianya ditubuhkan untuk berada di lapangan membantu calon PH/kerajaan perpaduan iaitu Sdri Pang Sock Tao dari Dap.  


Di antara yang kami atur selain dari kempen2 dan merayu undi melalui live Tik Tok, kami juga akan beraksi di "flash mob' di beberapa lokasi yang akan ditetapkan, mengedar risalah kempen/flyers, ceramah kelompok/bergerak serta beberapa aktiviti lain yang boleh membantu memenangkan calon dari PH/kerajaan perpaduan.  Beberapa nama aktivis media sosial/influencer, youtubers/tik tokers pro kerajaan perpaduan akan turun mulai minggu ini hingga hari mengundi.


Mana2 aktivis media sosial yang ingin turut serta membantu tim SKOMM secara SUKARELA, anda boleh berhubung dengan saya atau tinggalkan no whatsapp anda di ruangan komen di bawah.  


Semoga kemenangan milik kita.  Undilah calon No. 2 dari Pakatan Harapan !!


WFAUZDIN NS



No comments:

Post a Comment