PERTOLONGAN DARI UMNO DIPERLUKAN


Ade sebab kenapa umno support DSAI sebab benda ni lah..yakni PN dan PH orang yang sama control..Muhyiddin handle PN dan PH atok yang handle.. segala pergaduhan antara muhyiddin dan saka hanya sandiwara.. umno dan dsai dah tau taktik kotor ini bagi yang x perasan akan kata x patut DSAI bersama umno sbb umno penyamun tapi bagi yang tahu ia akan sokong mcm aku akan sokong.

Bukan kita suka umno tapi umno dan pkr ada satu tujuan yakni matikan saka.. Benda paling jelas kejatuhan muhyiddin.. atok x gembira sbb rencana dia akan gagal.. matlamat dia akan gagal..pas pulak secara jelas main dua kolam dan tamak.. ppbm dia ikut umno pun dia ikut tapi situasi skrg pas lebih kepada ppbm sbb muhyiddin beri jawatan dari menteri sehingga glc dan exco.. pas mula besar kepala & tidak lagi tolak ansur dalam pmbahagian kerusi pada pru15 yg bakal tiba.. ini yg buat umno naik angin selain itu pas juga bersama saka dalam diam.

So ape yang sedia kita ketahui ppbm pas petai dan umno kem Hisham adalah satu team belakang tabir.. umno & pkr sedar akan hal ini cuma satu cara sahaja umno mesti bersama dengan pkr.. Bab umno rasuah itu kita cerita lain.. Sbbnya mereka ini dalam diam hendak kenakan zahid & dsai.. 2 muka ini saka nak jatuhkan dengan cara belakang tabir.

Sometimes u have to lose something to gain something worth

Sometimes u have to ally with ur enemy to defeat your greatest enemy.   


Mohd Faizal Wahi fb




No comments: