KINI NAMA KAMU SUDAH DILUPAI KERANA PERANAN KAMU MENJATUHKAN PH. HANYA MUHYIDDIN BOLEH AJAR KAMU...




Majoriti rakyat sokong kamu kerana mengandaikan kamu sudah bertaubat dan mahu betulkan keadaan. Rakyat berharap kamu tunaikan janji yang dibuat manifesto PH dan peralihan kuasa selama 2 tahun menunggu tapi rakyat terima hanya alasan yang tak masuk diakal. Kamu tahu rancangan kedeta parti dan kartel tapi kamu tidak buat apa apa malah perletakan jawatan kamu menyenangkan lagi proses ambil alih kerajaan PH.
Kamu langsung tidak mahu menyerahkan kuasa kepada DSAI sebenarnya dari awal lagi. Kerajaan negeri tumbang satu persatu disebabkan kamu sanggup melaga lagakan pimpinan dalaman PH. T
Kedah hanya wayang kamu berharap Boboi dapat tumpukan pada kerajaan persekutuan berharap PH dan DSAI akan ikut kemahuan kamu. Nyata perancangan kamu meleset, tapi masih berjaya menyakin sebahagian pemimpin amanah dan Dap bersama kamu. Kamu dapat menyakinkan Warisan bersama kamu sehingga nyaris tumbang disebabkan perancangan jelek kamu supaya kerajaan PN kekal berkuasa tanpa kehilangan sokongan Warisan.

Yang nyata perancangan kamu menggunakan drama Abah dan Azmin sabitkan Najib dan Zahid malah mengawal MP Umno nampaknya telah membuahkan hasil. Tahniah diucapkan tapi memecah belahkan PH nampaknya tidak berjayaTakziah tentang itu. So jangan buat wayang sedih sebab rakyat sudah tahu siapa kamu dari awal. Rakyat tahu kamu masih sayangkan Umno perjuangan kamu untuk tumbangkan Najb dan Zahid bukan untuk rakyat. Rakyat tahu dan sedar kamu belum insaf dan bertaubat.


No comments: