BERSATU DAN UMNO NI BAGAI ANJING DENGAN KUCING..PAS SENYUM KAMBING


HAMDAN TAHA

Bersatu kata ke Umno kot kami tak ajak kamu bersama....kamu masih pembangkang tau tak....
Umno pulak kata....heeeiii BERSATU kot kami tak sokong kamu Muhyuddin tak jadi PM laaahhhh
Pas pula diam jer suka hati hampa berdua lah...dua dua tu Umno belaka....yang penting aku dah dapat tiga negeri jadi MB dan Menteri dah dapat tiga juga....timbalan belambak...apa keadaan pun hammmpaa tetap nak kami juga....kikiki depa ketawa....
Dalam PH pula
Saya sahaja ada kekuatan untuk menjadi PM jika PH sokong saya maka akan ada lebihan MP akan ikut menyokong...tampa saya PH tak mungkin akan jadi Kerajaan semula....Tun Dr M
Pegiiiii dahhhhh hang ingat hang saja punya pasai boleh jadi PH dapat kerajaan. Aku tak sokong hang...hang ingat boleh jadi PM....peliakkkk hang lah mahathir oiiii....ini pulak AI kata....
Suka hati hampa lah nak bergaduh ka....nak bertumbuk ka....aku dah tercatat dalam sejarah jadi PM....tak kira lah apa keadaan pun aku dah PM...Umno pun tunduk kat aku....terutama najib yang pecat aku dulu....lepas tu Zahid Hamidi aku letak dia duduk sebelah Abang Johari saja ketika meeting parti parti yang sokong aku...Pas aku bagi jadi Duta pun dah sakan sokong aku dah....hampa nak kata apa pun ini ZAMAN aku DAN GAME aku dahhhhh....
Ini pula TSMY.....



No comments: