Thursday, June 4, 2020

Video kanak-kanak datang minta bantuan YB Norhizam undang sebak netizen



VIDEO ni nak kata lakonan, aku rasa tak juga, sebab kadang budak seumur 8 tahun ni gagap juga kalau nak suruh berlakon. Aku faham keadaan ini sebab aku berkerja sebagai seorang pendidik dan ini bukan senang kalau nak suruh buat lakonan. Budak ini selain berani, nampaknya dia punya kelebihan tersendiri kerana tidak gagap dalam percakapan kalau nak suruh berlakon.Sikit sikit tu memang la ada tunjuk ajar.

Walau pun YB ni kena kecam bagai, tapi aku rasa dia juga manusia dan ada sikap prihatin dia.YB lain pun banyak juga tolong, tapi ada juga yang suka tunjuk gambar keluarga, jalan jalan cari makan, melancong,almaklumlah dah jadi YB..buruk buruk dia pun kena maki hamun dan dia pun maki hamun orang,ada la juga video dia tolong orang kawasan dia .....yang jadi masalahnya,ada YB  video lain pun tak nampak, yang nampak dengan kawan kawan,makan sana sini , meeting sana sini, lawat sana sini, Tak pula dok tunjuk bagi bantuan ...orang nak tengok..rakyat pun nak tengok juga YB buat kerja..rakyat tak kisah lah keluarga YB dengan siapa siapa anak cucu cicit bagai...tapi kerja kena nampak jalan. Tu saja....dunia sekarang kan...tak nampak video atau gambar, makna kata macam tak da pula kerjanya...









No comments:

Blog Archive

My Blog List

Followers