KAH..KAH..KAH...DEMIKIANLAH SANG PARASIT.


W.Faudzin

Semakin lama semakin kronik penyakit tolol Khairudin otak udang ni. Hang suruh Tun M tidak bersama PH? Bila pulak Tun M berada dalam PH? Tahukah si kudin ni bahawa Bersatu skrg bersama kerajaan pintu belakang? Ertinya, Bersatu tidak lagi bersama PH. Samada Tun M dan geng-geng dia termasuk otak udang ini mahu ikut Bersatu atau tidak, itu hak dia, tiada kaitan dengan PH pun.

Kalau nak tau siapa dia parasit, ni la orangnya. Masa Mahathir, dia dapat habuan, masa Pak Lah , pun dia bantai dapat habuan, Masa Najib dia tak dapat habuan, tu dia mengamuk sakan, Bila Tun naik dia dapat lagi habuan..itulah kisah sang parasit.

Imej mungkin mengandungi: teks yang berkata 'astro AWANI KUALA LUMPUR: Dr Mahathir Mohamad tidak harus membuang untuk bersama Pakatan Harapan (PH) kerana Datuk Anwar Ibrahim tidak pernah menunjukkan keikhlasan dengan bekas Perdana Menteri itu. Penyelaras Parlimen Jasin, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan menegaskan, kenyataan terbaharu Presiden yang menyatakan mengetuai pembangkang menjadi bukti Dr Mahathir tidak langsung diiktiraf Anwar. "Dalam PH kini cuma diwakili oleh PKR, DAP Amanah sahaja. Anwar tidak mengiktiraf Mahathir walaupun beliau sudah menyatakan bersama pembangkang pembangkang pada sesi Parlimen yang akan datang. sebahagian daripada pemimpin-pemimpin Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) yang menyebelahi Dr Mahathir?'


No comments: