MAJLIS PRESIDEN PH JANGAN TERPEDAYA DENGAN DAKYAH HADI YANG SONGSANG





Hadi kata, tukar PM tak mcm tukar pemandu bas.  Dia kata perjanjian peralihan kuasa di antara Tun M dgn Anwar tu tak menepati Islam.  

Apa yg menepati Islam kalau ikut Hadi punya hukum?  Iaitu; 

Menepati Islam adalah dgn menyokong Umno yg dipimpin oleh Najib kleptokrasi sbg Penasihat, Zahid yg ada byk kes seleweng di mahkamah tu sbg Presiden Umno dan mesti bersama MCA yg terang2 menolak hudud serta bantah tulisan jawi di sekolah.  Menepati Islam ikut Hadi adalah beli kereta mercedes utk semua Exco dan MB dgn menggunakan duit rakyat yg kerajaan negeri berhutang dgn kerajaan Pusat.  

Kalau Hadi hidup di zaman Nabi, tentu Hadi akan kata Nabi tidak ikut Islam kerana mematuhi perjanjian Hudaibiyah dgn orang kafir.  Sedangkan perjanjian sesama Islam melibatkan Tun M dan Anwar pun hadi kata wajib dimungkiri kerana tidak ikut Islam, apatah lagi Nabi membuat perjanjian dgn orang kapir.  

Begitulah apabila ugama itu dijual beli ikut kepala Hadi.  Walaun yg lain akan terus wala' kerana mahu cepat masuk syurga tanpa gunakan otak dan ilmu yg Allah kurniakan.  Tidak peliklah kalau Tun M bermesra dengan Hadi sekarang.  Semoga Majlis Presiden PH tidak terikut dengan dakyah Hadi Awang.

WFAUZDIN NS

No comments: