MP DAP anjur program isi minyak percuma untuk penghantar makanan bermotorsikal sempena Ramadan


Bukan boleh puak -puak ni kalau ada idea baru. Kalau dulu Dap ni pujaan hatiku, malah di Penang satu ketika dahulu PKR pun tak dapat banyak  tempat seperti ahli Pas. Bila dah benci, langsung apa  sahaja yang dibuat oleh Dap  salah belaka.. Tu la dia..Aku tak nak kata sapa sa-sapa la..tapi ramai dah  tau peragai parti mana.







Ahli Parlimen Kepong, Lim Lip Eng akan menganjurkan “Program Isi Petrol Percuma” kepada penghantar makanan bermotorsikal di Kuala Lumpur pada Ahad ini.

“Tujuan program isi petrol percuma ini adalah kerana saya menghargai kesungguhan para penghantar makanan bermotosikal, khususnya di bulan Ramadan ini,” kata Lip Eng dalam kenyataan, hari ini.

Semua penghantar makanan termasuk Dahmakan, Foodpanda, Grabfood, Honestbee dan lain-lain dijemput ke stesen minyak Caltex di Batu 8 Jalan Kepong pada Ahad ini bermula dari pukul 12 tengah hari sehingga 5 petang.

“Kami akan mengisi minyak ke dalam tangki motosikal mereka hingga penuh,” katanya yang juga Setiausaha DAP Wilayah Persekutuan. 


No comments: