TAK MALUKAH? BAWA ANAK BERANAK KE CHINA GUNA JET DIBIAYAI RAKYAT


Kadang kala kita terasa bahawa sudah sampai masanya untuk menjelaskan kepada PM Malaysia ini bahawa ketika melakukan lawatan rasmi ke luar negara, adakah patut dibawanya anak beranak kerana dalam lawatan ini sepatutnya yang berada ialah menteri dan ahli perniagaan untuk membantu meningkatkan kegawatan ekonomi negara, namun sebaliknya berlaku kerana Rezza Aziz terkenal dengan tuduhan mengsonglap duit 1 MBD.

Untung juga menjadi anak beranak PM masa kini kerana PM PM yang lepas lepas jarang bawa anak beranak dalam lawatan ke luar negara terutamanya apabila misi pelaburan. Oh ya mungkin terlupa juga , beliau bukan sahaja terkenal di new York, malahan DOJ juga kenal beliau sebagai penyamun dan menyimpan harta samun di negara Uncle Sam itu..Sebagaimana yang kita tahu, US tidak memebenarkan harta yang dicuri dibalun dari negara lain dan membeli harta di negaranya.Jelas kata US tidak mahu penyamun professional menyamun dan menetap dinegaranya.

Untung la...jadi anak PM walau pun bukan darah daging sendiri. Mungkin si Ibu yang pengasih ini prihatin dan mana tahu peluang perniagaan baru muncul dan tempat baru juga ada untuk tinggal dalam buangan sementara mak bapak masih berkuasa?


http://www.thestar.com.my/news/nation/2016/11/01/najib-family-china/



Image result for RIZA AZIZ VISIT CHINA WITH FAMILY






No comments: