Dapatkan booklet bukti skandal balak Kelantan

Dapatkan booklet bukti skandal balak Kelantan


Setelah menanti sekian lama akhirnya berjaya dicetak booklet 24 muka surat terkandung fakta dan bukti bersangkutan skandal Balak Kelantan. Masa diambil agak lama untuk mengumpul dana sendiri sesama anggota SAMM dan sumbangan kenalan untuk mencetak 25,000 booklet ini.

5,000 telah dibawa oleh Mohd Afiq ke Kelantan malam tadi untuk edaran di Kelantan dan bagi yang lain boleh didapati secara pos. Bagi yang berminatsila klik sini.

Selepas membaca membaca booklet ini pasti semua pelik bagaimana dokumen selengkap ini tidak mampu mengheret sesiapa bukan untuk didakwa tetapi untuk siasatan pun tidak berbunyi langsung.

Memetik kenyataan Mohd Afiq yang melaporkan kes ini ke SPRM "saya disoal siasat berjam jam sebaliknya pelaku yang dilaporkan bebas sehingga hari ini...saya ingat kembali cerita teman - teman yang buat laporan terhadap kepincangan pemimpin Bn.... kini saya rasa membuat laporan kepada pemimpin Pas tak ubah seperti membuat laporan kepada pemimpin Bn yang dilindungi.."

Ingatkah kita berkenaan tuduhan rasuah menerima rasuah pergi mengerjakan haji terhadap Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat ? tanpa bahan bukti hanya laporan kosong tetapi hanya beberapa jam diperlukan untuk Pengarah SPRM mengeluarkan kenyataan termasuk Umno buat buat demonstrasi depan Pejabat MB... tetapi berbeza kes ini , bukti diberikan tetapi semua didiamkan. Adakah ini antara 'deal' hubungan baik dan apabila Hadi sedondon dengan Najib ?

Untuk pengetahuan semua bahan bukti yang dicetak ini hanya sebahagian kecil dari bukti yang wujud. Kami masih menyimpan bukti termasuk resit asal kemasukan 'wang rasuah' yang dimasukkan ke bank. Bukan sahaja pemimpin politik pegawai kerajaan juga terlibat.

Untuk mendapatkan booklet bukti skandal balak sila klik http://chegubard.blogspot.my/2016/04/dapatkan-buku-bukti-mahathir-punca.html

No comments: