KJ PUJI MP PAS KERANA BERSAMA BN.......TAHNIAH LAGI.....


Nampaknya sama seperti semalam semasa undian penggantungan Lim Kit Siang dilakukan dimana ramai wakil rakyat PAS yang ponteng dan tidak mengundi. Rujuk SINI.

Hari ini tatkala semua wakil rakyat pembangkang mengangkat plakad "Mana RM2.6 Bilion?" selepas pembentangan bajet oleh Najib, wakil rakyat PAS tidak turut serta, malah ramai yang ponteng. Kerusi-kerusi YB PAS kosong tak bertuan.


Memberi tanda bahawa wakil-wakil PAS seperti tidak melaksanakan kewajipan mereka sebagai wakil rakyat dan tidak bersetuju dengan tindakan pembangkang yang lain walaupun mereka duduk di blok pembangkang.

Tindakan PAS ini mendapat pujian dari UMNO BN terutama dari Menteri Sukan, Khairy Jamaluddin. Malah ada wakil rakyat PAS dilihat lebih selesa bergambar dengan Senator Asyraf Wajdi Dusuki, Timbalan Menteri di JPM. Dan menyerlahkan bahawa PAS dan UMNO seperti sehati sejiwa.


Hukum kebenaran dan keadilan berjalan. Dinafi dan disorok macamana pun tentang sikap dan perangai PAS yang khianat dengan amanah rakyat itu akan tetap terdedah jua.

Biarlah, rakyat menyaksikan semuanya ini dan kemudian membuat keputusan untuk menghukum PAS di dalam pilihanraya nanti. 


 GB....








 ANTARA " ULAMAK" YANG BERSAMA BN DALAM DEWAN????


 

No comments: