Sunday, March 15, 2015

BAGAIMANA GAMBAR KHALID SAMAD DI PERMAINKAN OLEH GANG UG?

INI ENTRY DARI


Usin UG Ceroi
w.facebook.com/pakatanrakyatforever?fref=ufi
 USIN UG CEROI

USTAZ AZHAR IDRUS BOHONG?
Tok pernah hadir kuliyah Us Azhar Idrus. Ada penonton yg kemukakan soalan, "apakah hukumnya kita pamirkan wajah kita atau wajah sesiapa yg di dalam keadaan terbuka aurat lebih2 lagi di dlm keadaan seksi di dlm FB?"

Ustaz Azhar jawab, "Haram kita dedahkan di dlm FB gambar yg terbuka aurat apatah lagi gambar seksi kita sendiri mahupun rakan2 kita atau sesiapa saja kerana ianya mengaibkan mereka". 

Sekarang baru tok faham, Ustaz Azhar ajar benda yg salah dan sesat. Mana ada haram? Kalau haram, takkan la Ketua Dewan Ulamak Pahang ni boleh buat? Ulamak macam ini la yg Tok suka....kita boleh tonton gambar2 seksi dlm FB mereka...nk jumpa dalam FB Tok Guru Nik Aziz takkan jumpa punya....Tul tak?

Jap...Tok perasan, dah la ostat ni pamir gambar seksi dlm FB dia, siap edit lagi. Gambar tu sebenarnya bukan berdua je...Ada dua org belakang YB Khalid tu lelaki pun ada, begitu juga belakang model wanita tu pun ade lagi orang. Tapi, ulamak tok ni dah semakin alim bab edit meng edit ni....hebat ulamak tok !!!


 
 

USIN UG CEROI

Tok nak belajar juga dgn mokhtar snake...macam mana nak edit, potong gambar tu kasi tinggal dua orang je? Ni gmbar asal yg tok dpt....

Abd Azizul Rahman Kidam Yang Ularmak ni ambil ganbar dengan wanita tak tutup aurat dan 1Malaysia tahu tak salah ke ?

Post a Comment

Blog Archive

My Blog List

Followers