TERKINI: INITIPATI SURAT PAS KE ISTANA .....WAN AZIZAH PULA SUDAH MENDAPAT SURAT DARI ISTANA .

Pejabat PKR telah menerima surat balas dari Istana memaklumkan pihak istana telah  menerima surat dari Presiden PKR dan juga cadangan calon dari DAP dan PKR serta sokongan 30 DUN...namun dibawah ini...macam ramai yang sedang berkata kata mengenai pengkianatan dan juga kisah pusing pusing.Pendedahan Tulang Besi.....

Maklumat Surat PAS ke Istana

Pembetulan kepada maklumat yang Tulang Besi dapat tadi. TIdak pasti maklumat ni benar atau tidak. Sekadar khabar sahaja:

1) Surat kepada Istana terus datang dari Presiden PAS. Malahan, Cikgu Pa sebagai SU Agung pun tidak tahu menahu pasal surat ini.

2) Surat diserah kepada Istana melalui seorang “Raja” yang konon baik dgn Istana Selangor.

3) Surat menamakan tiga calon – dua dari PAS dan seorang lagi adalah Khalid Ibrahim.

4) Hujjah mengekalkan Khalid Ibrahim adalah diberitahu kepada Tuanku, Khalid mendapat semula kepercayaan Dewan Undangan Negeri.

5) Formula yg dipakai adalah: PAS (15) + UMNO (12) + Khalid Ibrahim = 28 kerusi. Oleh kerana Speaker tidak boleh mengundi maka mereka mempunyai majority 1 undi. Khalid Ibrahim akan kekal memimpin kerajaan perpaduang PAS+UMNO+Khalid Ibrahim

6) Minta Hasnul dan Saari dilindungi sebab mereka mungkin diculik. Tak salah ambil langkah berjaga.

Presiden masih mahu mempertahankan kepimpinan Khalid Ibrahim dan masih mahu menubuhkan kerajaang perpaduang dgn UMNO dan BN.

Semoga Allah SWT mengagalkan konspirasi perpaduang tajaan Presiden dan puak2 UG dalam PAS

TULANG BESI

No comments: